Airbeam Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) God ettermiddag til alle på forumet . PC: Dell Inspirion 6400 CPU: Intel Core Duo 1,7GHZ RAM 1024 MB RAM HDD: 80 GB HDD Lydkort: Sigmatel STAC 92XX C-Major HD Audio HVa som er bakgrunnen for at jeg poster her: Slik henger det sammen. Jeg har av og til klødd meg i hodet når jeg tar opp i fra audacity direkte fra PC-en, altså såkalt Stereo Miks. Dog det komiske er at Dell har bestemt seg for og fjærne den ingangen. Noe som igjen har skapt hodebry for meg. har prøvd forskjellige drivere men neida, samme firnulige flop oppstår på nytt. Er veidlig glad i og ta screen capture av spill. Men i det siste måtte det bli uten lyd . Det står faktisk på fraps at Stereo miks var dær. også inne på Avspilling for lyd og lydenheter. Det var i dag jeg virkelig prøvde alt. Jeg fikk først tak i en ny codec pakke, instalerte den. Gjorde en test run med fraps i Clive Barker's Undying. Etterpå det fyrte jeg opp Windows Media Player, Winamp og VLC Media Player. WMP og Winamp fikk video men ikke lyd. For VLC ble lykken dårlig, Filmen starta, men værken bilde eller lyd var og oppdrive . Fa**, lydkortet var like trassig som før. Jeg valgte dell i god tro. Men etter dette så svinner tilliten min til dem drastisk. Skinnet bedrar Snart er jeg fri for hår på hodet Hva skal jeg gjøre ? Endret 16. november 2007 av Airbeam Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det kan være en windows feil som gjør at du ikke får lyd, var selv slik når jeg hadde oppdatert lyddriverne ett par ganger(de overskrev visst hverandre på en måte) Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Glemte og nevne at dette også oppstod før jeg oppdaterte driverne. I tillegg er det like trassig til tross for øtten Reinstaleringer av Windows . Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Så hvis det ikke er Windows sin feil Hva er det? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 hmm... rart! Da ville jeg nesten ha kontakta dell å hørt hva de sa Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Dær var det ikke mye hjelp og få. Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Problemet er dette: I Sound Control. her skal det være mange fler. Avspilling mangler: PC-høytalere og Mikrofon. Inspilling mangler: Mono Miks, Stereo Miks, PC-høyttaler, Digitallyd siden jeg da mangler Stereo miks får jeg ikke capturet lyd fra spill blandt annet Dette er for dårlig Hva er det som forårsaker dette? Endret 12. november 2007 av Airbeam Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg må nok innse at Dell Bærbare PC-er er ikke de rette og bruke til Fraps :!:. ? Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Dette er til og irritere seg grønn over:D Endret 12. november 2007 av Airbeam Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Vel. Nå har jeg instalert nedgraderte drivere. Dog har dette ikke løst problemene Rear MIC ? Mono miks er kommet opp hær. dog ikke på innspilling ? Hva foreslår dere jeg skal gjøre videre? Endret 14. november 2007 av Airbeam Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 hmm. ingen som har noe hjelp og komem med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå