Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke capturet lyd fra fraps. LØST!

Anbefalte innlegg

God ettermiddag til alle på forumet :) .

PC: Dell Inspirion 6400

CPU: Intel Core Duo 1,7GHZ

RAM 1024 MB RAM

HDD: 80 GB HDD

Lydkort: Sigmatel STAC 92XX C-Major HD Audio

HVa som er bakgrunnen for at jeg poster her:

Slik henger det sammen. Jeg har av og til klødd meg i hodet når jeg tar opp i fra audacity direkte fra PC-en, altså såkalt Stereo Miks. Dog det komiske er at Dell har bestemt seg for og fjærne den ingangen. Noe som igjen har skapt hodebry for meg. har prøvd forskjellige drivere men neida, samme firnulige flop oppstår på nytt.

Er veidlig glad i og ta screen capture av spill. Men i det siste måtte det bli uten lyd :roll: . Det står faktisk på fraps at Stereo miks var dær. også inne på Avspilling for lyd og lydenheter.

Det var i dag jeg virkelig prøvde alt. Jeg fikk først tak i en ny codec pakke, instalerte den. Gjorde en test run med fraps i Clive Barker's Undying. Etterpå det fyrte jeg opp Windows Media Player, Winamp og VLC Media Player. WMP og Winamp fikk video men ikke lyd. For VLC ble lykken dårlig, Filmen starta, men værken bilde eller lyd var og oppdrive :ermm: . Fa**, lydkortet var like trassig som før.

Jeg valgte dell i god tro. Men etter dette så svinner tilliten min til dem drastisk. Skinnet bedrar :whistle:

Snart er jeg fri for hår på hodet :w00t:

Hva skal jeg gjøre :ermm:

?

Endret av Airbeam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er dette:

post-85487-1194881326_thumb.png

I Sound Control. her skal det være mange fler. Avspilling mangler: PC-høytalere og Mikrofon.

Inspilling mangler: Mono Miks, Stereo Miks, PC-høyttaler, Digitallyd

siden jeg da mangler Stereo miks får jeg ikke capturet lyd fra spill blandt annet :whistle:

Dette er for dårlig :whistle:

Hva er det som forårsaker dette?

Endret av Airbeam
Lenke til kommentar

Vel. Nå har jeg instalert nedgraderte drivere. Dog har dette ikke løst problemene

post-85487-1195040386_thumb.png

Rear MIC :roll: ?

post-85487-1195040378_thumb.png

Mono miks er kommet opp hær. dog ikke på innspilling :hrm: ?

Hva foreslår dere jeg skal gjøre videre?

Endret av Airbeam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...