haakka Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg har store planer om å lyddempe bilen min. det er en Peugeot 405 GRi 1989 modell. Hvor mye dempemateriale trenger jeg for å dempe det meste av bilen? Jeg skal kjøpe B-quiet fra USA, da det blir billigere enn å kjøpe i norge, men de rullene kommer i 50sq.ft. (ca 4.6Kvm) Hvor langt kommer jeg med det? Jeg har hovedsaklig planer om å dempe bagasjerommet, dørene, og taket. Rekker det med 4.6 KVm? Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 kommer helt ann på hvor mange lag du legger, og hvor nøye du er med jobben å legge det, men tror nok du skal komme et stykke med det... pris forresten? Lenke til kommentar
haakka Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Betaler 1.305 inkludert frakt og MVA og toll Lenke til kommentar
IvoCaprino Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 hum mener å huske det går 1.5kvm i dørene. Da blir de dempet sånn passe. Lenke til kommentar
blezzt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har store planer om å lyddempe bilen min. det er en Peugeot 405 GRi 1989 modell. Hvor mye dempemateriale trenger jeg for å dempe det meste av bilen? Jeg skal kjøpe B-quiet fra USA, da det blir billigere enn å kjøpe i norge, men de rullene kommer i 50sq.ft. (ca 4.6Kvm) Hvor langt kommer jeg med det? Jeg har hovedsaklig planer om å dempe bagasjerommet, dørene, og taket. Rekker det med 4.6 KVm? hvorfor lyd dempe bilen? det er mye ekstra vekt! Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har store planer om å lyddempe bilen min. det er en Peugeot 405 GRi 1989 modell. Hvor mye dempemateriale trenger jeg for å dempe det meste av bilen? Jeg skal kjøpe B-quiet fra USA, da det blir billigere enn å kjøpe i norge, men de rullene kommer i 50sq.ft. (ca 4.6Kvm) Hvor langt kommer jeg med det? Jeg har hovedsaklig planer om å dempe bagasjerommet, dørene, og taket. Rekker det med 4.6 KVm? hvorfor lyd dempe bilen? det er mye ekstra vekt! fordi lyden blir bedre inni bilen da.. litt usikker ang mengde, men mener jeg brukte ca 4 kvm totalt på 4 dører.. da med 2 lag.. Lenke til kommentar
IvoCaprino Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 nja, blir ekstra vekt om du bruker asfaltplater, som er et billig valg. Asfaltplater er tungt med mye. Men når du isolerer bilen får du bedre lyd av musikken inni bilen og skjermer for trafikkstøy. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Du fjerner mesteparten av alle lydene fra utsiden, dette gjør at du hører de forskjellige delene som ble nesten borte i vei støy etc. *Holder på å bli gal av veistøyen i sin bil* Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er det andre rimelige alternativer til asfaltmatter? Skal ikke bare dempe men også hindre ulyder ved lave frekvenser. Jeg spørr her så slipper jeg å mekke ny tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå