KBP|Thomas Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hei. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg flasher biosen til grafikkortet? MSI k3ultra XP2100@1733 GAINWARD ti4200 ultra650 xp Golden Samlpe Win Xp sp1 8) 8) Lenke til kommentar
Goofy1003 Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har 2000 og måtte brenne ut det nye bios-imaget på en cd,men har du Win98,95,ME så holder det med att du starter opp maskinen i dos og finner frem til BIOS-filen og kjører den,resten skjer automatisk. For å starte i dos mener jeg å huske att du trykker F8 mens maskinen starter opp(bare trykk når den piper og fortsett å trykke til det skjer noe:) ),for deretter å velge "Kommandolinje" eller noe i den dur. Jeg har Win2000 og kjører NTFS filsystem,slik gjorde jeg det: Jeg brant de filene jeg hadde lastet ned på en tom cd. Startet opp med Win98SE cd'en min og startet kommandolinjen derfra,byttet ut Win98SE cd'en med cden som innholdt BIOS filen og kjørte den.Kan sikkert gjøres enklere også,men slik gjorde jeg det Jeg har Gainward Geforce4 Powerpack 750 Ultra. Edit:Så att du har WinXP,hvis du har NTFS filsystem så er vel andre del mest riktig,hvis ikke så er første del den enkleste. Lykke til:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå