PeNtA Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har et problem med at pcen restarter når jeg skal skru den av. Jeg vet jo at jeg gjør det riktig, det skal tross alt ikke SÅ mye til for å klare å skru av en pc. Så jeg trykker på rette knappen ja! :wink: Dette skjer kun annenhver gang, og hvis jeg prøver å slå den av etter omstarten så funker det fint. pcen er helt ny, Win XP installert hos forhandler, men har gjort samme greia siden første start. kan det hjelpe å legge inn SP1? noen som har hatt no liknende problemer? :o Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg hadde det problemet, men det ble løst med sp1. Lenke til kommentar
TheVampire Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har også det problemet-- Det blei ikke fikset hos meg når jeg installerte SP1 !! Men jeg har en løsning. Gjør som jeg .... Installer win 2000 istedefor... Den er mye bedre Lenke til kommentar
NERV Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg hadde også det problemet, og fant til slutt ut at det var Logitech controll center (n?) som ikke virket med XP. Logitech hadde sluttet og oppdatere driveren til det tastaturet, så jeg endte opp med å kjøpe et nytt. Siden jeg fant opplysningen på nevnte også andre programmer som hadde samme virkning, men jeg husker ikke hvilke programmer det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå