Gå til innhold

Gamecardet virker ikke

John Keats

Anbefalte innlegg

Hei=)

jeg kjøpte meg world of warcraft i går, jeg instalerte alt og det gikk fint=)

men så kom det til betalings måte, jeg hadde fått en konto med en kompiss av meg, så jeg skulle legge til et gamingcard, så jeg CD-en å la den i cd-rommet, jeg ventet en stund, men ingenting skjedde...

så jeg lurer på om noen av dere kan hjelpe meg så jeg kan få starte å spille spille mitt=)

takker=)

Første svar:

Du la ikke faktisk den lille papplappen som er gamecardet i cd-romen din?

:)

Tiden jeg spilte wow brukte jeg en aktiveringskode. Har du kikka i coveret? Er et lite kort. Ser ut som et bankkort, der står instruksjoner.

Senere post:

aaah=) jeg trodde jeg skulle legge papp CD-en inni cd-rommet jeg:P det var da synd, jeg kastet det kortet jeg, jeg trodde det var et skrapelodd, jeg vant ikke så jeg vart forbanna å kastet det. har du noen tips om hva jeg kan gjøre nå?

:!:

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, jeg lo godt av den der! :rofl:

Men tviler på at den er seriøs, ettersom han skrev "jeg kastet det kortet jeg, jeg trodde det var et skrapelodd, jeg vant ikke så jeg vart forbanna å kastet det." hvordan kunne han vite at han ikke vant?! :tease:

Endret av wwwerner
Lenke til kommentar
Haha, jeg lo godt av den der! :rofl:

Men tviler på at den er seriøs, ettersom han skrev "jeg kastet det kortet jeg, jeg trodde det var et skrapelodd, jeg vant ikke så jeg vart forbanna å kastet det." hvordan kunne han vite at han ikke vant?! :tease:

det var ikkje 3 like tal/bokstaver? Men fantastisk bra

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
jer er 10, snart 11, jeg får lov av foreldra mine=)

Du måtte skrive en oppgave om magnesium(Trykkbar) i andreklasse på barneskolen? :p

Busted! :p

Tatt fra da jeg spurte om hvor gammal han var.. :lol: Super tråd, fått meg til å le godt.. :lol:

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...