John Keats Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hei=) jeg kjøpte meg world of warcraft i går, jeg instalerte alt og det gikk fint=) men så kom det til betalings måte, jeg hadde fått en konto med en kompiss av meg, så jeg skulle legge til et gamingcard, så jeg CD-en å la den i cd-rommet, jeg ventet en stund, men ingenting skjedde... så jeg lurer på om noen av dere kan hjelpe meg så jeg kan få starte å spille spille mitt=) takker=) Første svar: Du la ikke faktisk den lille papplappen som er gamecardet i cd-romen din? Tiden jeg spilte wow brukte jeg en aktiveringskode. Har du kikka i coveret? Er et lite kort. Ser ut som et bankkort, der står instruksjoner. Senere post: aaah=) jeg trodde jeg skulle legge papp CD-en inni cd-rommet jeg:P det var da synd, jeg kastet det kortet jeg, jeg trodde det var et skrapelodd, jeg vant ikke så jeg vart forbanna å kastet det. har du noen tips om hva jeg kan gjøre nå? :!: Endret 12. november 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) OMFG... :!: Går det an å være så tilbakestående? xD fy så cp.. Endret 12. november 2007 av ExiliuM Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Leste denne tråden og visste at den kommer til å havne her Men omg, hvordan går det ann xD Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Leste denne tråden og visste at den kommer til å havne her Men omg, hvordan går det ann xD Drit fett, sjekk siggen Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Haha, jeg lo godt av den der! Men tviler på at den er seriøs, ettersom han skrev "jeg kastet det kortet jeg, jeg trodde det var et skrapelodd, jeg vant ikke så jeg vart forbanna å kastet det." hvordan kunne han vite at han ikke vant?! Endret 12. november 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Tenkte jeg også :o Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Haha, jeg lo godt av den der! Men tviler på at den er seriøs, ettersom han skrev "jeg kastet det kortet jeg, jeg trodde det var et skrapelodd, jeg vant ikke så jeg vart forbanna å kastet det." hvordan kunne han vite at han ikke vant?! det var ikkje 3 like tal/bokstaver? Men fantastisk bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Den var GENIAL!! Leste den selv i Wow tråden. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 les den også nettopp, måtte le Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Åhåhåhåhåhååå Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 First page post. Epic. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Skal man le eller skal man gråte? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 wow iq slår til igjen, før man har startet spillet også... Nei, jeg lo ikke, og jeg smilte heller ikke. Jeg klør meg i hodet og tenker "stakkars fremtidige verden".. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Alt er ikke automatisk... Noe må man faktisk gjøre selv.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ja, denne MÅTTE jo bare komme... Visste ikke helt hva jeg skulle svare for no... "Er du helt idiot?!" passa liksom ikke helt. Binko! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det var et troll. Visste det kom til å komme noen reaksjoner, tvert det ble posta. wow iq slår til igjen, før man har startet spillet også... Saklig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) jer er 10, snart 11, jeg får lov av foreldra mine=) Du måtte skrive en oppgave om magnesium(Trykkbar) i andreklasse på barneskolen? Busted! Tatt fra da jeg spurte om hvor gammal han var.. Super tråd, fått meg til å le godt.. Endret 14. november 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er jo tydelig at han tuller da. eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå