EonoX Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Mitt ble sendt i går, men det kom ikke i dag. Første gang på rundt 20 bestillinger det ikke har kommet dagen etter det ble sendt. Synd, jeg har ikke sjans til å spille noe før etter helgen, så jeg hadde håpet jeg kunne kose meg med Assassin's Creed i løpet av natten, om ikke annet så for å dempe frustrasjonen ved å få Mario Galaxy uten å kunne spille det =( Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg fikk mitt collectors edition av absoluttspill idag Har vert uten internett i 2 uker nå Sattan spillet eier, er faen så lett kontroll att det er helt sykt Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Mitt ble sendt igår, fikk det idag. Og jeg bor 10 mil sør for Tromsø Utrolig raskt levert Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Fikk mitt i dag eg og Lenke til kommentar
Instict Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Mottok mitt idag, skal teste det ut inatt. Må si meg imponert over coveret. Stilig:) Absoluttspill er knall. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Skal også begi meg ut i spilling inatt Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hmm får nok det i morgen. En av de mange ulempene med å bo på bygda er at du ofte må regne med en dag ekstra i posten. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 bor laangt på bygda selv men det komemr frem på en dag Colectors Edition coveret var helt rått! Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg spør her også; Kan noen av dere som har gjort unna starten på spillet legge meg til på MSN? Jeg skjønner ikke greia helt [email protected] Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Bestilte og fikk bekreftet i dag fra absoluttspill at Limited Edition er på vei. Men der snakker man vel hentelapp? Den får vel neppe plass i en vanlig postkasse, den der.... :/ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 enten blir den festet utpå post kassen eller hente lapp ja Lenke til kommentar
Instict Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Bestilte og fikk bekreftet i dag fra absoluttspill at Limited Edition er på vei. Men der snakker man vel hentelapp? Den får vel neppe plass i en vanlig postkasse, den der.... :/ Collector's Edition får plass. (om det er sølvcoveret=) Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nei, ser ikke ut som det er "sølv", utifra bildet ser det ut som spillet og figuren av "helten" er stappet oppi en høy eske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå