Amored Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Mitt er blitt sendt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Mitt er blitt sendt har du fått egen mail om at det er sendt og slikt angrerett sjema? Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Mitt er blitt sendt har du fått egen mail om at det er sendt og slikt angrerett sjema? Jeg har i hvertfall fått mail. Pakken ligger i Kongsberg. (Dette var spesialutgaven) Endret 13. november 2007 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Aaaa, fikk mail rundt 13 idag. Spillet er sendt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Der ble mitt og sendt Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 bestilte sendt i går kvell, ble sendt idag fine greier Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bestilte Assassin's Creed Limited Edition for ca en måneds tid siden på Absoluttspill, står fortsatt på Ordrestatus: Venter på varer.. noen som vet hvordan man avbestiller på Absoluttspill? Kunne tenkt meg å bestille en vanlig versjon i og med at de har det på lager, og da er jeg ihvertfall sikret til å få det til release. Noen som vet? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Der ble mitt og sendt Mitt også Blir perfekt torsdagen, boxen kommer hjem og assassin's creed ligger i postkassen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 hehe, det er bra Får det kansje i morgen her. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er nervøs nå for at jeg ikke får AC av zailor før fredagen\torsdagen Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvis Absoluttspill.no leverer varene slik de vanligvis gjør har jeg dette spillet i morra når jeg kommer hjem fra jobb.....Det er bare ubersweet å tenke på ehe. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Absoluttspill er fantastisk bra. Nesten alltid det beste alternativet i prisguiden, godt utvalg og god leveransetid. Skal ALDRI mer til EB butikken *grøss* Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 jeg var på ebgames i dag og han som jobbet der sa til meg at han hadde fått et assassin's creed han skulle ta med hjem og spille i dag men de solgte de ikke før 15. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Absoluttspill er fantastisk bra. Nesten alltid det beste alternativet i prisguiden, godt utvalg og god leveransetid. Skal ALDRI mer til EB butikken *grøss* Helt enig. Jeg bruker ikke noe annet lengre! Går ikke i butikken å kjøper spilla lengre! Er så super service og kort leveringstid fra Absoluttspill at jeg ikke kaster vekk tid på noe annet .. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Mitt er blitt sendt har du fått egen mail om at det er sendt og slikt angrerett sjema? Har bestilt fra CDON.com. Står at varen er blitt sendt Raskeste behandlingen jeg har opplevd hos de. Bestilte kl 23:30 i går tror jeg. Og den var sendt tidlig i dag. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Da var blikkboxen i hus:)) Ble sendt i går fra absoluttspill, så de er bare helt råe!! Men nå skal det spilles.... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg bor i Oslo, min ble sendt i går men fikk den ikke. Kan vente til i morra. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Trur den ligg og rugar i postkassa heima no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå