Kn00t Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei. Har lyst på et fotballspill. Men gidder ikke betale 500 kr. for det så jeg tenker på et mer billig spill. Spørsmålet er: Hvilken av disse 3 fotballspilla er best? -Pro Evolution Soccer 6 -Fifa 06 -Fifa world cup 06 Nå er det mulig at de 2 nederste spilla er de samme, er ikke sikker ^^ men hvilken er din favoritt, hvilket av disse spilla ville du kjøpt?.. og helst hvorfor Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Ralphie Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Fifa 06 og WC 2006 er ikke samme spill, bare sånn at det er sagt. Men jeg tror jeg kan anbefale FIFA 08 eller PES 2008, da dette er nyere spill. Om FIFA vs PES, kan jeg ikke si hva som er best, da jeg har spilt mest FIFA og for lite PES til å kunne gi deg en anbefaling... Lenke til kommentar
robstr Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 til at Fifa World cup 2006 kosta 79,- brukt så vil jeg si at det var kvalitet i forhold til pris jeg spiller ikke nok fotball spill til å kunne utale meg noe spesielt mer en det Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg har spilt mange fifa spill og fifa world cup 06 er et veldig dårlig spill! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Vil anbefale PES6. Var også Fifa-fan heilt til eg begynte på PES4 og 5 til PS2, og har ikkje gått tilbake. Speler PES6 daglig på live, gleder meg til PES2008 når det kjem i hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå