ZsaZsa Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er det noen som har litt mere peiling på fotball enn meg som kan fortelle meg hvor det ble av disse spillerne? Benito Carbone Ravanelli Gianfranco Zola Noel Whelan Darren Huckerby Steve Guppy Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Zola tror jeg er i Italia en plass. Laget hans var værtfall i 1 divisjon for ett par år siden. Mer vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Zola trener u21 landslaget til Italia. Møtte ham i fjor her på Island Carbone spiller i Pavia i serie C2 Ravanelli jobber for Sky Italia Huckerby spiller for Norwich Endret 12. november 2007 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 takk skal dere ha for hjelpen. Husker fra den tiden jeg virkelig fulgte med på fotball. da var alle disse store fotballspillere i mine øyne. Noen som vet hvor keeperen til West Bromwich er? spiller han fortsatt for dem. Tror han heter Kuzhack eller noe lignende. han er en genial keeper! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) takk skal dere ha for hjelpen. Husker fra den tiden jeg virkelig fulgte med på fotball. da var alle disse store fotballspillere i mine øyne. Noen som vet hvor keeperen til West Bromwich er? spiller han fortsatt for dem. Tror han heter Kuzhack eller noe lignende. han er en genial keeper! Lol, Kuszsack (?) er tredjekeeper i United Fulgt lite med i det siste? Endret 13. november 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 som du kansje ser av signaturen min så har jeg ikke sett på engelsk fotball siden 98. Hvis han spiller på United har de i alle fall en fremgangsrik keeper på laget. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 som du kansje ser av signaturen min så har jeg ikke sett på engelsk fotball siden 98.Hvis han spiller på United har de i alle fall en fremgangsrik keeper på laget. Vel, du hadde hvertfall fått med deg at han spilte i WBA:P Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Tomaz Kuszack er ANDRE keeper i United..Ikke TREDJE.. Endret 19. mai 2008 av super-vegi Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det finnes dessverre ikke et lag som heter Manu. Lenke til kommentar
aninho Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det finnes dessverre ikke et lag som heter Manu. Skjerp deg da.... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Han stiller forøvrig bak en skade-fri Foster dermed er han tredjekeeper. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det finnes dessverre ikke et lag som heter Manu. jaha ? , hvor i det hele tatt gidde og rette på at han skriver Manu ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå