numbnut Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 kjøpte WHS og har en prestige 660hwt levert av telenor. jeg får ikke disse to til å spille på lag. noen som kan anbefale en router? eller enda bedre forklare meg oppsettet i routeren.. Har og en linksys wag200g liggende om den muligens er bedre.. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Fortell oss mer om hva du ikke får til så kan vi kanskje hjelpe deg. Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 ok.. jeg får ikke upnp, website connections eller remote access connections til å virke i whs. de kommer alle tre opp med varselstrekant. jeg har sjekket at upnp er slått på og jeg har satt opp port 80, 443 og 4125 i NAT alle med ip til serveren.. Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 den linksysboksen får jeg ikke til å spille med telenor heller forresten så...... :-| det er bare trist her hjemme nå.. jeg har satt følgende innstillinger pppoe, llc, vpi 8 og vci til 35.. pluss brukernavn og passord... noe jeg har glemt?? Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 noen som har ett tips om en adslmodem/router som vil fungere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå