Gå til innhold

hjelp til billig 12" laptop

namhp

Anbefalte innlegg

Jeg driver å lete etter en 12" (13" kan også funke) til kjæresten. Det hun bruker data til er elementære ting som surfing på nett, se på filmer og skolearbeid på word. That's it, trenger ikke en skikkelig rask bærbar med andre ord. Hun blir sponset 6000 av moren sin, så prisen bør være 6000-8000. Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den vil fungere utmerket. Er en nyere FS enn den jeg foreslo og det er VHP på den. Det eneste er at den jeg har, har bedre design. Tror jeg. Har ikke sett Si i virkligheten. Men muligens det kan lønne seg med 2Gb minne ettersom den har vista. Spec. på PC-en er mer enn det hun trenger.

Edit: Kanskje du burde følge med her i morgen: Eksplosiv Tirsdag

Endret av sitdown
Lenke til kommentar

Multicom JFT00 er et veldig bra alternativ! Takker for forslaget! Hun ble helt forelsket i fargen :) Veldig søt sa hun, og prisen er ikke så ille heller (7500), med bruket hennes så trengs det ikke mer enn det som følges med til basis prisen. Andre forslag noen? Takker igjen for svar! :)

Lenke til kommentar

Den tingen vi oftest glemmer å tenke på når det gjelder bærbart er hvor mye den skal tåle.

Det er kjempe stor forskjell på maskinene som er laget for hjemme bruk og proff maskiner.

En hjemme maskin er ser ofte pen ut, god ytelse og rimlig.

Proff maskinger er laget for transport og selve chasy tåler mer.

Studenter og skolemaskiner bør være proffmaskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...