epifant Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Forrige gang Zippoen min var tom for flint stakk jeg innom nærmeste Zippo-utsalgssted og forklarte hva som var galt. Fikk ny flint og "full tank" free of charge. "Always works - or we fix it free" Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Mente vel egentlig at den var sabla dyr i forhold til vanlig bensin, men samma det Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Om du vil ha noe litt billigere tipper jeg du kan bruke renset bensin som brukes på primus. Tipper det er akkurat samme greie. Dog er den ganske dyr den også, rundt 100 kr literen. Skjønner ikke hva alle disse bileierne klager over, tenk på oss stakkars friluftslivsmennesker. Endret 7. september 2008 av cyclo Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Forbanna dyrt? koster 40 kroner for 100+ påfyllinger jo... Fattig? Det samme tenkte jeg! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hvordan funker det med F-34/JP-8 i zippo-lighter? Jeg ser rundt omkring på nettet at enkelte påstår å ha brukt det, men jeg får det ikke til selv. Er det et spesielt triks som må til? Endret 24. oktober 2008 av endrebjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå