FVH Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Dette er jo ikke direkte om hardware - men håper å få hjelp likevel. Jeg har hatt problemer med å installere en versjon av XP fra dengang man lastet ned SP2 etter installasjonen - det virker som om nye systemer krever at XP-versjonen man har for hånden har SP2 integrert. Jeg har altså en original XP-Home CD som ikke har SP2 integrert. Derfor lurer jeg på om det er mulig å lage en bootable XP-CD/DVD av min originale XP og SP2 kombinert på samme CD/DVD? I så fall - hvordan? Takker så mye. Endret 12. november 2007 av FVH Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Mener du driver til sata-disken/kontrolleren? Har selv brukt N-lite til å integrere driver til harddisk. Programmet kan også integrere Sp2 og andre drivere. Endret 12. november 2007 av S.M. Lenke til kommentar
FVH Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Mener du driver til sata-disken/kontrolleren?Har selv brukt N-lite til å integrere driver til harddisk. Programmet kan også integrere Sp2 og andre drivere. Ja, kanskje det var mangel på Sata-drivere som stoppet meg forrige gang; det var ihvertfall komplett umulig for meg å legge inn den første XP-versjonen min. Det gikk derimot glatt å legge inn en versjon som hadde SP2 integrert og dermed kanskje også Sata-drivere? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Prosessen heter å slipstreame. Du finner oppskriften her. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Dersom du kun vil integrere Sp2, og ikke drivere, så kan du google etter: Autostreamer som er et enkelt og genialt program som gjør akkurat det :-) Lenke til kommentar
FVH Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Takker så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå