MrLuni Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg skal legge inn Vista 64bits verson, men jeg får ikke aktivert den i XP(mulig fordi XP er32bits?) Så jeg må boote den i oppstarten, meeen veit ikke kossn jeg kan få den til å boote! Jeg har MSI965 Neo, noen som veit kossn jeg kan skru på booting for Vista/DVDn? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er Dvd-en ubrent og vet den er bootbar? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Finner du en seksjon i BIOS som heter 'Boot'? Der stiller du rekkefølgen for hva som skal boote. CD/DVD spiller må stå foran harddisk. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Alle CD/DVD er vell bootbar? Fikk den gjennom jobb, så regner med at den er eventulet "bootbar" Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Alle er ikke Bootbare.. Sjekk om PC-en skal boote fra CD før HD i Bios, evt. sett CD før HD, og boot fra CD .. >Vis CDen er bootbar seff. Sempron. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Det er satt som at CD ska boote før HD.. Så da er det vell ho som har brukt en "ikke-bootbar" dvd da...? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Da er det en CD som ikke er bootbar ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå