EX-adrin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hejsan. Jeg er på leit etter et billigt men godt annlegg. forsterker, høytallere og kansje cd spiller men har ikke bruk for det egentlig. Jeg skal holde mg innenfor prisklassen 4500+- ca Noen som kan anbefale snacks ? jeg hører på nesten alt uten om opra og hevymetal. Så jeg skal spille litt av hvert på det. Ønsker ikke noe micro annlegg. Noe alla dentax sitt. men i mær kjente merker. Gulvhøytalere er et must. Eller så har jeg få krav ~EX-adrin~ Endret 12. november 2007 av EX-adrin Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Denne pakken for eksempel. Du oppgir litt lite info til å i det hele tatt hjelpe deg. Hvilken musikk hører du på for eksempel? Har størrelse på anlegget noe å si? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 sorry for dårlig formulering skal rette det opp i første posten Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 "Billiganleggene" blir vel noen høyttalere fra Proson eller Dynavoice, sammen med en forsterker fra Cambridge eller NAD. Håper noen kan være snille og fylle ut passende linker og forklare deg mer skikkelig! Bluum? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 jeg har sittet og sitt litt på denne nå i dag. og lest litt om den. å mange skryter litt av den http://www.hifiklubben.no/produkter/stereo...ker_grafitt.htm Med kansje disse høytalerne. http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeytt...talere_sort.htm Det som er litt synd er at det sprenger nesten budskjette mitt XD Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Forsterkeren er relativt liten, så å gå opp til 325BEE ville vært fordelaktig for lyden, men ikke nødvendigvis for lommeboka di. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Komme til og svi litt i lommebokken med den:P Men alt må vurderes har alti noe som kan selles for og kjøpe nytt XD Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Du kunne jo sett litt på denne også. Har du mulighet til å besøke en Hi-Fi Klubb filial for å prøvelytte litt? Hvis du kan det, så vil jeg råde deg til å ta med deg noe musikk du hører på ned dit og prøve deg litt frem. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg får se:P nermeste hifi klubb butikk ligger 2timer vekke med ferje og kjøring får se når helgå lir litt på Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er riktig det han sier med den forsterkeren, den er alt for liten for VE-8. Jeg har Ve-8 selv, og driver de med 2x65 watt, og det er i minste laget til tider. 2x100 skikkelige watt er nok optimalt hvis du vil ha skikkelig trøkk og dynamikk fra høyttalerne. Ellers så kan jeg si at VE-8 er høyttalere som er overraskende kraftige i forhold til størrelsen. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 var og kjøpte meg forsterker og noen billige høytalere i dag:P så får jeg heller ta og bygge litt ut senere gikk for disse: Forsterker høytalerne Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg tror faktisk at NAD C315BEE er ikke er mye svakere enn den Pioneeren der. Høyttalerene er kurrante, men jeg ville holdt meg til en stereoforsterker. Men gjort er gjort Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 jaja har ikje verdens beste rå så da ble det det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå