LarsWilli Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 hvordan sjekker jeg dette? er vell ofte slik att butikkene bare har på at klistermerke om att den er låst, men den er ikke det likevell. jeg har vertfall opplevd dette Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Prøv å sette inn et sim-kort fra en annen operatør enn den mobilen er låst til. F.eks. et sim-kort fra Netcom i en Telenor/Djuice-låst mobil og omvendt. Lenke til kommentar
LarsWilli Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Prøv å sette inn et sim-kort fra en annen operatør enn den mobilen er låst til. F.eks. et sim-kort fra Netcom i en Telenor/Djuice-låst mobil og omvendt. tenkte jo selvfølgelig på det, men når jeg ikke har noe annet en netcom simkort i hele familien blir det litt vanskelig akkurat nå;o Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvilken modell er det? Forsøk å gå inn på www.netcom.no og hent ut opplåsingskode - du får beskjed om at den er i bindingstid dersom den er låst (det vil si, for tiden tror jeg hele det systemet til netcom er nede, noe det har vært lenge) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå