BeFs Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei! Jeg og en i klassen min har oppdaget at vi ikke kommer inn på forumet, men hjemmefra får vi logget inn. Feilmeldingen vi får er "du har ikke tilgang til å vise denne siden". Har dere kjørt en stor ipban i løpet av de siste dagene? Dette gjelder Nord-Trøndelag Fylkeskommune, Ole Vig vgs. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Merkelig, dette må da være en feil. Jeg nekter å tro at forumadministratorene gjør noe så lite igjennomtenkt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Merkelig, dette må da være en feil. Jeg nekter å tro at forumadministratorene gjør noe så lite igjennomtenkt. Feil er det ikke, opplever vi fjasing/spamming/reklamering eller andre brudd på retningslinjene som er plagsommme nok stenger vi ute IP-addressen(e), uansett hvor de hører til. Hvis jeg kan få en IP å sjekke så skal jeg se om den ikke kan bli fjernet igjen, en kjapp utestengelse pleier som regel å rydde opp i bråket. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Sender deg en PM. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nå fungerer det igjen ihvertfall.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg