Mr-holmen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Spørsmålet er vel rimelig dekt av overskriften Hvordan setter man opp et ad hoc(datamaskin til datamaskin) nettverk? Jeg har xp på norsk, noen som kan tenke seg å fortelle meg det step by step? Lenke til kommentar
RuneBrune Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 du mener da med direkte kabel imellom pcene? om det er caset, så trenger du en kryssa kabel. og så skulle det meste være i orden. derimot om du skal ha internett fordelt ut på pc via kryssa kabel (f eks du får internett fra trådløst kort) da må du lage en bro imellom trådløse kortet og ethernet kortet. men mulig jeg missforstår litt hva du prøver på? Lenke til kommentar
Mr-holmen Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 jeg skal sette opp et nettverk mellom to lap-topper trådløst så vi kan lane cs 1.6. Det er det jeg skal i korte trekk Lenke til kommentar
Mr-holmen Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Sette opp et ad-hoc nettverk med xp, kordan gjer man det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå