LucarioX Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Er det ikke mange her som øsnker seg DivX støtte? Vel fant noe om det her: http://www.itavisen.no/sak/496192/DivX_p%C3%A5_360%3F/ Selv er jeg veldig dårlig på formater og slik. Er det sånn at de fleste DVD filmer er i DivX slik at det blir lettere å streame om boxen får støtte for dette formatet? Endret 12. november 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hadde ihvertfall ikkje vert ein ulempe for å si det sånn Lenke til kommentar
tjomi Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 om bare Ms kunne slengt inn fullt codex støtte i 360`en så kunne jeg ha kvitta meg med en tre-fire halvræva mediecanters på dataen At ikke Ms innser at om 360`en hadde støtte for alle formater hadde den om ikke langt ifra vært det beste media systemet. (det og litt stillere vifter) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Men om dette kommer, blir vel i Fall Update? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Håpe, håpe, håpe og be litt attpåtil så blir dette tenker jeg Har vært supert om det hadde kommet! (Har "noen" divX filmer liggende på en ekstern HDD som jeg gjerne kunne ha tenkt meg å få på litt større skjerm enn den 17" som står på PC-en...) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Selv er jeg veldig dårlig på formater og slik. Er det sånn at de fleste DVD filmer er i DivX slik at det blir lettere å streame om boxen får støtte for dette formatet? DivX er det beste video-formatet per dags dato, basert på størrelse delt på kvalitet (så vidt jeg vet). Selv har jeg et heller avslappet forhold til det hele. Ser ikke mye film. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hadde vært utrolig kjekt om de kunne ha tatt steget og fått full video støtte på boxen nå.. Transcoding funker utrolig dårlig spør du meg.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ja transcoding er tungvindt og vel så det, gidder ikkje bruke PS3 eller 360 til noe video streaming i heile tatt lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå