moho Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har vært så "heldig" å få knusdt displayet på min Nokia 6300. Var ikke så ille helt med en gang, men frykter hele displayet tar kvelden ganske snart nå. Noen som vet hvor man kan få reparert slikt raskt? Mener det var et fima i Oslo som tilbø slik..? Regner med at slik ikke blir billig. Noen som vet om dette er noe man kan fikse selv, dvs bytte ut display etc etc?? Setter stor pris på alle svar!! Lenke til kommentar
ReodorF Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nettbutikken mytrendyphone.dk selger display til 299,-dk hvis du vil prøve å bytte selv, finnes sikkert guider på nettet om hvordan man plukker frahverandre telefonen. http://www.mytrendyphone.dk/shop/nokia-6300-6120c-6515p.html Lenke til kommentar
eivinds2 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ellers har du nordialog på helsfyr i oslo(kanskje også andre steder) De kan i beste fall reparere telefonen på en til to arbeidsdager. Kommer ann på om de har delen. Lenke til kommentar
_tornerose_ Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg har også ødelagt skjerm.. Koster det mye å levere den inn da? Jeg vurderer å fikse det selv.. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Et verksted tar i underkant av en tusenlapp for jobben vil jeg anta. Husk at man ikke har rett på utlånstelefon når men leverer inn til en slik service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå