~~Undertaker~~ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har nylig kjøpt en Garmin Nuvi 250. Fått til å legge inn fotoboksene i Norge og Sverige, men hvordan få til stemmevarsling på disse ettersom den ikke støtter mp3 format? Den har vanlig stemmevarsling ved kjøring, så det er hvertfall støtte for lyd! Hva slags format er den lyden lagret i? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Prøv filene du finner her: http://gps.no/mbbs2/forums/thread-view.asp...46&posts=37 Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg fikk min Nuvi 250 i dag. Jeg lurer på.. Er det fotoboks varsler på denne? Må jeg laste ned? Kjøpe? Hvordan? Jeg har ikke peiling på dette i det hele tatt. Og hvordan evnt får jeg det inn på GPS'en.. fulgte ikke med noen annen kabel en lade kabelen til 12v uttaket... Takk Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg fikk min Nuvi 250 i dag. Jeg lurer på.. Er det fotoboks varsler på denne? Må jeg laste ned? Kjøpe? Hvordan? Jeg har ikke peiling på dette i det hele tatt. Og hvordan evnt får jeg det inn på GPS'en.. fulgte ikke med noen annen kabel en lade kabelen til 12v uttaket... Takk Du kan legge inn fotoboksvarsling, samt 20000 poi. Du kan åpne minnebrikken, legge inn "gpi" filer som du finner i linken over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå