Jada-jada Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja dette var jo seriøst... skal kjøre om kapp med modern på 75 år jeg også , hun får min Saab med 300HK manuelt gir og jeg kjører Opele Vectra 2.0L 136HK med aut hvem tror dere vinner? Hvorfor skal alt være så jævlig seriøst med deg hele tida? Ironi læres tydeligvis med årene sier jeg bare..... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ironi læres tydeligvis med årene sier jeg bare..... Ja, jeg antar du er ekspert på det og jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja dette var jo seriøst... skal kjøre om kapp med modern på 75 år jeg også , hun får min Saab med 300HK manuelt gir og jeg kjører Opele Vectra 2.0L 136HK med aut hvem tror dere vinner? Hvorfor skal alt være så jævlig seriøst med deg hele tida? Ironi læres tydeligvis med årene sier jeg bare..... Ikke hos alle da dessverre, for hvis det innlegget var ironisk ment så var det jamen ikke mye bra ironi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå