Fritz0r Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hyundai Sonata 09 har alleredet blitt sluppet i Korea, og har noen få endringer fra foregående model, og noen flere hester. Sonata konkurerer primært mot Toyota Camry og andre "vanlige" familie biler. Esksternt: Ny grill, nye lys, nye felger Internt: Dual sone klima kontroll. Motorvalg: 4 cyllinder 2.4L, 169 hester og 165 lb-ft med torque V6, 3.3L, 239 hester med 228 lb-ft med torque Girkasse: Både 4 og 5 gir's autokasse blir fremdeles i valg listen. Bilder av Korea-spec versjon av Sonata 09 Kilde med flere bilder: http://www.thetorquereport.com/2007/11/200...gets_retou.html Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er ikke så gærne de der da. Litt dyre deler kanskje også er det jo en hyundai. Pappeske følelsen er hvertfall borte på de nyere jeg har kjørt. Masse hester ser det ut til og det trekker mye opp. Syntes den så helt kul ut, sikkert ikke et dumt kjøp. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hyundai og Kia har begge gjort et kvantesprang de siste årene, og de skal ha all ære for det. Jeg er ikke redd for å kjøpe verken Hyundai eller Kia dersom jeg skulle hatt (helt) ny bil. Kia har jo med sin 7-årsgaranti satt en meget høy standard for faktisk kvalitet på biler. Fantastisk. Sonataen vist over her var ikke noen bombe akkurat. Den er nesten helt lik forgjengeren, men det er like fullt en pen bil i mine øyne. Pent interiør, men kanskje litt koreansk preg over det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå