Moderat Bruker Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hei HAr anskaffet meg en stk Kama Meter. Denne er i utg pkt ment aa styre 4 vifter. Ser for meg totalt 6 vifter gaaende og surre. 4 kabinettvifter, en vifte til vga coolern og en vifte til cpu cooleren. Da tenkte jeg aa modde sammen 2 og 2 kabinettvifter slik at disse 4 viftene gikk paa 2 kanaler. Mao 2 kanlaer ledig til vga og cpu vifte. I flg webben har hver kanal paa kama meteret en kapasitet paa ca 12 watt. Hvis en kabinettvifte bruker 0,27 amp slulle vel dette gaa fint? Eks 2 vifter x 0,27amp x 12 v = 6.48 - dvs godt innenfor 12 watt Er mine antagelser over riktige? Og er det noen som har erfaringer fra lignende operasjon? Takker Endret 12. november 2007 av maypenray Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg har en AeroGateII som jeg gjør akkurat det på. Fungerer fint for min del hvertfall. Nå husker jeg ikke hva den gir ut på de forskjellige kanalene da, men Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg har en AeroGateII som jeg gjør akkurat det på. Fungerer fint for min del hvertfall. Nå husker jeg ikke hva den gir ut på de forskjellige kanalene da, men Hvilken amps trekker viftene? Hvor fikk du tak i -1 til 2- kabel splitter for to vifter paa en kanal? Takker Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Viftene jeg bruker er papst 80mm vifter Kabler for splitting kan du f.eks finne her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå