x871kx6167ss7 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Så bra at det ordnet seg. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bra at det løste seg, men jeg lurer på hvorfor. Det kan jo være at de ikke gadd diskutere dét, men det kan også være at de fikk beskjed fra Seagate om at de dekker regningen. Fin nyttårsgave er det uansett Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg tror hvertfall ikke at det var Seagate som tok på seg regningen. Tror AI-Amy ikke kan gjøre den slags operasjoner. Fikk beskjed om at ønsket jeg nærmere forklaring måtte jeg ringe faktura avd. i DHL på mandag. Jeg har ikke lyst å presse lykken min, så det driter jeg i og sier meg fornøyd Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Først og fremst; ring inkassoselskapet og si at du ikke godtar inkassokravet. Selskapet må da be seagate eller dhl dokumentere hva du skal betale for. Genialt, skal ringe inkassoselskapet med engang jeg får brev fra dem. Noe som sikkert skjer når som helst. Har det noe å si at jeg ikke returnerte HDD til den netshoppen i Norge som jeg kjøpte den fra, men istedet sendte HDD rett til Seagate? Søkte også garanti rett på Seagate International sine sider. Det skal fortsatt være norsk forbrukerlov som gjelder right ? Jeg hopper litt inn her nå, men dette skjønner jeg ikke. Du har bestilt harddisken på en norsk nettbutikk?! Da skal det jo bare være for deg å sende inn den ødelagte varen, og dersom reklamasjonen din er gyldig så skal du få penger eller likt produkt tilbake, samt dekket dine ekstra kostnader ved å sende inn varen.. Du skal ikke ha noe forhold til DHL, det er det jo nettbutikken som skal ordne med. Hvilken inkompetent butikk er dette? Si det, så vi kan boikotte dem! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du har bestilt harddisken på en norsk nettbutikk?! Da skal det jo bare være for deg å sende inn den ødelagte varen, og dersom reklamasjonen din er gyldig så skal du få penger eller likt produkt tilbake, samt dekket dine ekstra kostnader ved å sende inn varen.. Du skal ikke ha noe forhold til DHL, det er det jo nettbutikken som skal ordne med. Hvilken inkompetent butikk er dette? Si det, så vi kan boikotte dem! Han gikk ikke gjennom butikken, men gjennom seagate. Og siden seagate ikke har noen avdeling eller noe i Norge saa hjelper ikke norsk lov saa mye. Ihvertfall saann jeg haar forstaatt det. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jøsses, merkelig måte å gjøre det på. Jeg hadde nektet å forholde meg til noen andre enn nettbutikken jeg kjøpte den fra. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Jøsses, merkelig måte å gjøre det på. Jeg hadde nektet å forholde meg til noen andre enn nettbutikken jeg kjøpte den fra. Jeg har forklart dette tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå