Gå til innhold

Overivrig avtalebok T720

Anbefalte innlegg

Jeg la inn noen bursdager i min T720 (med påminnelse en uke før)

Etter at den ga fra seg påminnelser i tide og utide, så slettet jeg alle.

Problemet er at den nå har starter igjen. I natt kl 04.40 fikk jeg beskjed om at noen hadde bursdag 20. januar. Trivelig!

Det samme har skjedd hver natt siden før helga.

Har noen peilling på hvordan man fikser slikt? Jeg har som sagt fjernet alle handelsene...

Fabrikkny er vel et alternativ - men..

Arve.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He he :lol:

Jeg skulle sette opp min som vekkerklokke, med det festlige resultatet at den ringte fem timer før jeg skulle opp hver natt, dvs. 02:30!

Fjernet da alarmen, men det sies at det visstnok skal hjelpe å skru telefonen av og på etter at slikt er lagt inn.

Lenke til kommentar
He he  :lol:  

Jeg skulle sette opp min som vekkerklokke, med det festlige resultatet at den ringte fem timer før jeg skulle opp hver natt, dvs. 02:30!

Fjernet da alarmen, men det sies at det visstnok skal hjelpe å skru telefonen av og på etter at slikt er lagt inn.

Dette stemmer. Motorola forklarer det med at man "installerer en vekkerklokke" og da må man restarte telefonen for at det skal fungere (nesten som en data-maskin). Det er klønete, særlig fordi det tar så lang tid å reboote på T720'ene, men prøv det! Dette må gjøres hver gang du stiller bl.a. vekkerklokken...

Lure, lure motorola... :woot: NOT!

Lenke til kommentar

Den vanlige vekkerklokken, den som man stiller for hver gang den skal ringe har alltid virket på min T720.

Men jeg satte den til å ringe 90 min før skolen begynte hver dag i planleggeren, og det har ofte ikke virket, jeg vet ikke om den ikke har ringt, om jeg har slått det av i vanvare, eller om jeg bare ikke har hørt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...