ksvens1 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Lurte på om noen her har kjøpt seg Nokia N81 tross dårlig krittikk, eller er dette en mega blemme fra Nokia med få kjøpere? Vært fint med erfaringer fra dere som evnt har denne.. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg ser du har/har hatt både 6288 og N80 fra før, og da er du trolig vant til knirk, slark og andre byggtekniske feilsteg. Da er det ikke umulig at denne telefonen er helt OK for deg, for den inneholder jo så godt som alt man trenger. Husker min N80 (som jeg forøvrig hadde i 3 uker). Måtte skru av vibrering til slutt jeg. Det bråka jo f*** meg mer når den lå å vibrerte enn å dure opp ringetonen som pokker. Skrangling og drit fra ende til annen.. *grøss* Ingen N81 på meg. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Ikke kult om alt blir for plastikk, jeg bytter mobil annenhver mnd så det er ikke noe sånn veldig krise egentlig. Jeg har i grunn ikke vurdert denne mobilen sånn sett, bare nyskjerrig om det virkelig er så møkk som det testene skal ha det til. N80 er jo en sjarmerende sak, plagsom knirking og bråker som ett uvær når meldingene tikker inn, men det er vel dens sjarm og grunnen til jeg stadig har den Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hehe! Misforstå meg rett, N80 var på mange måter finnenes bidrag til en knallutvikling med wlan og greier. Har vurdert en igjen nå for å skaffe en "dings" med UPnP-støtte og nå som de kan anskaffes til en billigere penge enn de 3500 kr jeg ga for en brukt N80 for en stund tilbake. Mye som har gått feil vei siden N80, f.eks. har vi nå gått tilbake til QVGA. 352x416 var helt pikselfritt. 146432 piksler mot QVGAs 76800. Det er nesten dobbelt så høy oppløsning det (1,9x). I tillegg passet størrelsesforholdet mye bedre på mobiltelefon. Mye bredere og bedre enn 240x320. Men byggekvaliteten.. Uff og uff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå