The StigMeister Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Her oppe i det kaldet nord(harstad), så greier nesten aldri elkjøp, expert osv å få inn spill til release dato! Jeg hadde gleda meg skikkelig til COD4 på fredagen, men nei... Nå vet jeg vertfall at jeg skal fårhåndsbestille ifra nettsider neste gang! Ringte free record shop isted, å da fikk det det inn imorgen Heldigvis så jobber dama seint, så da blir det gaming Hvordan er det ellers rundtom i landet? Klarer butikkene å få inn spill til release? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 I oslo Området er det i alle fall bra, også i Drammen.. Men når jeg bodde ut på lille Hurum utenfor drammen så var det ikke akkurat noen release spill, og det var overpriset til de grader Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Vil tro at de fleste butikker som ligger i store byer under Trondheim som regel har spillene på releasedato. Bor i Drammen, og har aldri hatt noe problem med å skaffe spill på lanseringsdatoen her - nå er det jo bare kjedebutikker igjen her, og disse har jo gode innkjøps- og distribusjonsrutiner. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Bor i Røyken, og drar ofte inn til drammen/Sandvika/oslo, aldri noe problem å få tak i der. Menne, djrabbit, spillsjappe på hurum? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Fikk nettopp beskjed om at de har fått det inn på elkjøp Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Svinger litt på Sørlandet, avhengig av hvor flinke folk i den lokale butikken (Arendal) er til å bestille inn de siste spillene. Var bra en periode, men nå er det tilbake til gamle synder. Blir nok netthandel heretter... Lars Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Er kjipt når de ikke får inn spillene ja Lenke til kommentar
Walts Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Bor i Røyken, og drar ofte inn til drammen/Sandvika/oslo, aldri noe problem å få tak i der. Menne, djrabbit, spillsjappe på hurum? Shell på Tofte selger spill og filmer før så var det jo også expert der ute Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg kjøper alle mine spill på Platekompaniet om dagen her i Porsgrunn siden de har 399,- på det meste. Her har de alt på releasedagen. Kjøpte både Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy og Call of Duty 4 på release. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Her får dei inn så og si ingen spill på release...er vel 3 data forretninger i bygda men ingen får inn spilla på dagen...10 min til næraste elkjøp men dei er ikkje hakke bedre.. Lenke til kommentar
ExE Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Bor i Bodø og jeg ble kjempe overrasket når jeg gikk forbi Spaceworld i dag da jeg så de hadde Mass Effect i hyllene en uke før release. Hadde ikke spillet vært så overpriset der hadde jeg kjøpt det på flekken å avbestilt fra absoluttspill.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå