1915 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Noen som kan oversette sangen imagine med john lennon for meg ? er så sykt dårlig i engelsk. skal oversettes til norsk. takker Imagine there's no Heaven It's easy if you try No hell below us Above us only sky Imagine all the people Living for today Imagine there's no countries It isn't hard to do Nothing to kill or die for And no religion too Imagine all the people Living life in peace You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will be as one Imagine no possessions I wonder if you can No need for greed or hunger A brotherhood of man Imagine all the people Sharing all the world You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will live as one Endret 13. november 2007 av Danielsm Utbedret emnetittelen. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Sangen er enkel nok å oversette, men litt usikker på hva du skal med den? Skulle ikke vært postet i leksehjelp-delen av forumet? Eller ihvertfall i språkdelen? freetranslation får duge til motivet er fastslått: Seg forestill der ikke er noen Himmel som Det Er lett hvis du ikke prøver noen helvete under oss Ovenfor oss bare himmel seg Forestiller alt folket som Lever for i dag Seg forestill der ikke er noen land som Det er ikke hard ikke til å gjøre noe til å drepe eller til å dø for Og ingen religion Forestiller seg også alt folket som Lever liv i fred Du kan si at jeg er en dreamer Men jeg er ikke den eneste som jeg håper en dag du vil forbinde oss Og verdenen vil være som en Ikke seg forestill noen eiendomer som jeg meg undrer hvis du ikke kan noen behov for greed eller sult som ET brorskap av mannen seg Forestiller alt folket Til Å Dele all verdenen Du kan si at jeg er en dreamer Men jeg er ikke den eneste som jeg håper en dag du vil forbinde oss Og verdenen vil leve som en Endret 12. november 2007 av Ekko Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Har ikke noe med skole å gjøre =) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Har ikke noe med skole å gjøre =) Jeg får tro deg på ditt ord, men den skulle sikkert uansett vært flyttet: Imagine there's no Heaven Forestill deg at det ikke finnes en himmel (som i himmel/helvete) It's easy if you try Det er enkelt hvis du prøver No hell below us Ingen helvete under oss Above us only sky Over oss, kun himmel/skyer Imagine all the people Forestill deg at alle meneskene Living for today Lever for dagen/idag Imagine there's no countries Forestill deg at det ikke finnes noen land It isn't hard to do Det er ikke vanskelig Nothing to kill or die for Ingenting å drepe eller dø for And no religion too Og også ingen religion Imagine all the people Forestill deg alle menneskene Living life in peace Leve sine liv i fred You may say that I'm a dreamer Du kan si at jeg er en drømmer But I'm not the only one Men jeg er ikke den eneste I hope someday you'll join us Jeg håper at du en dag vil bli med oss And the world will be as one Og verden vil være som en Imagine no possessions Forestill deg ingen eiendom (at folk ikke eier noe) I wonder if you can Jeg lurer på om du greier det No need for greed or hunger Ingen grunn til grådighet eller sult A brotherhood of man Et menneskelig brorskap Imagine all the people Forestill deg alle menneskene Sharing all the world Deler hele verden You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will live as one Samme som over EDIT:Maglet noen ord Endret 13. november 2007 av Ekko Lenke til kommentar
1915 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 danke ekko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå