petterpann Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Folk er ikke så forbanna opptatt av omtalene som du skal ha det til, men det viser seg i nesten hver omtale at spillet ikke lever opp til halvparten av den hypen som folk hadde, og det vekker for mange litt oppsikt. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kan stemme det, er ganske fersk her. Bare det inntrykket man fikk i dag! Lenke til kommentar
serf Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Burde jo kanskje nevne at en vanlig film kjører i 25 FPS. Hvorfor? Fordi de har noe som heter motionblur(?)(gidder ikke å ta med bilder). Så hvis en konsoll kjører i 60 FPS og en annen kjører i 30 kan den på 30 se like bra ut hvis litt motionblur blir brukt Eller ikke OT: 25 bilder i sekundet i amerika, 24 i europa... filmene er dermed kortere der borte Mener å huske at 12 bilder i sekundet (pluss/minus) var grensen for om øyet skulle oppfatte ting som hakkete eller ikke (da jeg drev med animasjon). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Fikk det som vanlig over natten fr AS, men dessverre hadde Ola Postmann tatt for seg gamle vaner og lagt det i gamle postkassa Var uansett ikkje lange joggeturen for å hente spille da Lover veldig bra dette her, har kun fått spill i noen få timer siden det er mye styr fra skolen sin side om dagen. Merker til tider at FPS svikter da Men har enda til gode å se den ødelegge opplevelsen noe særlig. Er derimot mye dårlige teksturer i spillet, samt mye skygger og småting som dukker opp på hua og slikt. Detter er litt irriterende til tider da. Dette var til Xbox 360 altså. Endret 15. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 HVAA!? Var ikkje i postkassa idag heller! :S AS.no sendte det jo for 3 dager siden. Nei nå stikker eg ned på postkontoret å hører. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg er enda storfornøyd med min kopi til ps3 Merker også noe til dropp i fps, men dette er lett til å leve med, ødelegger ikke noe av opplevelsen Spillet er iallfall anbefalt! Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har hatt litt problemer med at spillet "henger seg".. skulle ta ut mitt første mål igår og da hang hele spillet seg, ble rimelig irritert kan du si.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Mitt ligger på hylla rett ved siden av meg nå. Skal teste etter at jeg har gjort ferdig noe lekser... Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Lenge leve Call of Duty:D Lenke til kommentar
myrlas Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Lenge leve Call of Duty:D Vel, jeg kjøpte AC OG Cod4 i dag. Mener du jeg bør vente med AC? Noen flere som har egene spillerfaringer eller? Jeg skrur det på etter middagen i dag. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 JAA!! Det var på postkontoret. Lucky me Nå skal det blki gaming i hele dag og hele kveld. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Noen som vet hvilken butikk som selger spillene her i Tromsø? Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Arggg.. ikke noe Ac i posten hos meg heller i dag . ble sendt på tirsdag fra Absoluttspill.... Dårlig det her.. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Lenge leve Call of Duty:D Vel, jeg kjøpte AC OG Cod4 i dag. Mener du jeg bør vente med AC? Noen flere som har egene spillerfaringer eller? Jeg skrur det på etter middagen i dag. Mener ikke det altså, har hørt posetive og negative sider ved Assassin's Creed. Selv syntest jeg ikke det var noe for meg, etter å ha testet det på Xbox 360. Men Call og Duty 4 derimot er jeg strålende fornøyd med. Prøver ikke sammenligne noe her altså Lenke til kommentar
Diezen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fikk AC idag, men mangle PS3 haha. Den kommer imorra eller lørdag. Kjipern Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) BESTILT PÅ ABSOLUTT SPILL! Noen anelse om når jeg burde forvente å få det? Lørdag? Endret 16. november 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Diezen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Når da? Bestilte min Tirsdag, fikk min Torsdag i postkassa. Men bor i Tromsø da. Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hmm kjøpte mitt i dag fra GameZone i Krsand, og er så langt strålende fornøyd.... Er småting og klage på men helheten er bra =) Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fikk min kopi fra cdon idag. Lenke til kommentar
squatten Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Noen som vet hvilken butikk som selger spillene her i Tromsø? Elskrot har det ikke, regner med Spiderman/Game har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå