Gå til innhold

Omtaler av Assassin's Creed

dannad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Burde jo kanskje nevne at en vanlig film kjører i 25 FPS. Hvorfor? Fordi de har noe som heter motionblur(?)(gidder ikke å ta med bilder). Så hvis en konsoll kjører i 60 FPS og en annen kjører i 30 kan den på 30 se like bra ut hvis litt motionblur blir brukt :p Eller ikke

OT:

25 bilder i sekundet i amerika, 24 i europa... filmene er dermed kortere der borte :p Mener å huske at 12 bilder i sekundet (pluss/minus) var grensen for om øyet skulle oppfatte ting som hakkete eller ikke (da jeg drev med animasjon).

Lenke til kommentar

Fikk det som vanlig over natten fr AS, men dessverre hadde Ola Postmann tatt for seg gamle vaner og lagt det i gamle postkassa :p Var uansett ikkje lange joggeturen for å hente spille da :p

Lover veldig bra dette her, har kun fått spill i noen få timer siden det er mye styr fra skolen sin side om dagen. Merker til tider at FPS svikter da ;) Men har enda til gode å se den ødelegge opplevelsen noe særlig. Er derimot mye dårlige teksturer i spillet, samt mye skygger og småting som dukker opp på hua og slikt. Detter er litt irriterende til tider da.

Dette var til Xbox 360 altså.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Lenge leve Call of Duty:D

Vel, jeg kjøpte AC OG Cod4 i dag.

Mener du jeg bør vente med AC? :)

Noen flere som har egene spillerfaringer eller?

Jeg skrur det på etter middagen i dag.

Mener ikke det altså, har hørt posetive og negative sider ved Assassin's Creed.

Selv syntest jeg ikke det var noe for meg, etter å ha testet det på Xbox 360.

Men Call og Duty 4 derimot er jeg strålende fornøyd med.

Prøver ikke sammenligne noe her altså:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...