Gå til innhold

Omtaler av Assassin's Creed

dannad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enten så er det Gamespot som surrer eller så er det IGN. Tror nok IGN har rett da PS3 versjoner nesten alltid har dårligere framerate.

Ja, for pga noen spill har dårlig framerate, da har alle det.

Det er snakk om en trend. Ca 90% av alle multiplattform spill har hatt dårligere framerate på PS3 hittil.

Uansett, IGN sier at PS3 AC sliter særlig med frameraten på de siste brettene, kanskje Gamespot ikke spilte så langt?

Men mer sannynslig er vel at en av disse anmelderne har ikke særlig peiling på hva de prater om.

Lenke til kommentar
Uansett, IGN sier at PS3 AC sliter særlig med frameraten på de siste brettene, kanskje Gamespot ikke spilte så langt?

For det første var det vel i slutten av hvert enkelt brett (altså i fluktfasen). For det andre var Gamespot-anmelderen skeptisk til slutten, så han hadde nok spilt så langt.

Lenke til kommentar
Enten så er det Gamespot som surrer eller så er det IGN. Tror nok IGN har rett da PS3 versjoner nesten alltid har dårligere framerate.

Det er snakk om en trend. Ca 90% av alle multiplattform spill har hatt dårligere framerate på PS3 hittil.

Men mer sannynslig er vel at en av disse anmelderne har ikke særlig peiling på hva de prater om.

Sorry, bare lurer på en ting. ser du nettopp opprettet kontoen.

Opprettet du kontoen for å gi oss alle de dårlige omtalene. Har du noe i mot AC?

Har du lyst at ingen ska kjøpe det?

Lenke til kommentar

Opprettet du kontoen for å gi oss alle de dårlige omtalene. Har du noe i mot AC?

Uten å tenke på Koschecks motiver:

Dersom man leser både positive og negative omtaler får man et bedre inntrykk av spillet. Da kan man finne ut om de negative sidene er viktige for deg, eller om de positive veier opp for dem. Personlig synes jeg det er ille med dårlig framerate, men jeg klarer stort sett spille likevel. Anmeldelser (både positive og negative) har dratt frem at spillet er repetitivt, teller dette mye for meg ettersom jeg sjelden fullfører spill.

Lenke til kommentar

Uten å tenke på Koschecks motiver:

Dersom man leser både positive og negative omtaler får man et bedre inntrykk av spillet. Da kan man finne ut om de negative sidene er viktige for deg, eller om de positive veier opp for dem. Personlig synes jeg det er ille med dårlig framerate, men jeg klarer stort sett spille likevel. Anmeldelser (både positive og negative) har dratt frem at spillet er repetitivt, teller dette mye for meg ettersom jeg sjelden fullfører spill.

:yes:

Lenke til kommentar

Jeg så frem til AC men etter disse anmeldelsene gjør jeg det ikke lenger. Det at jeg opprettet kontoen i dag har forsåvidt ingenting med dette spillet å gjøre.

Samme for meg hva folk kjøper men skulle ønske folk kunne vært litt mer kritiske ofte. Virker som hype er viktigere enn kvalitet mange ganger.

Lenke til kommentar

Så fort jeg får spillet skal jeg skrive kort hva jeg mener. Men hvis jeg ikke skriver noe er det et godt tegn. Da er det godt mulig at det blir en lang par timers session hehe :)

Etter det jeg har sett av AC PS3 gameplay lover det veldig bra, og gleder meg!

Lenke til kommentar

Uffda, leste nettopp Euro-gamers sin review av AC. Ikke så bra, ente på 7/10.

"But while there's no end of potential to the foundations Ubisoft Montreal has set, the game built upon them is ultimately disappointing, and leaves you unfulfilled."

http://www.eurogamer.net/article.php?artic...7432&page=1

Litt kjipt dette, da jeg ofte er enig med omtalene til EG. Får håpe spillet ikke skuffer.

Er på vei i posten fra absolutt spill...

Lenke til kommentar

Jeg mistenker at frameraten er så og si lik på begge platformer, men IGN og GS sine anmeldere var såpass uheldig at de opplevde framedrops i den perioden de testet spillet på den andre platformen for å sammenligne.

Alle videoer jeg har sett har gått glatt, både PS3 og 360 utgavene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...