Coffey Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Merkelig at Ubisoft Montreal lovte at de skulle være like. Tror ikke de har gjennomtestet det da? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Etter å ha lest om FPS drop på ps3, elendig A.I osv tror jeg nesten jeg angrer litt på å ha bestilt det hos absoluttspill. Skulle kanskje gått for Ratchet & Clank isteden... Blir kanskje litt off topic, men er det noen som vet om jeg kan slette en ordre jeg allerede har betalt for? Eventuelt sendt mail og spurt om de kunne sendt meg et annet spill istedenfor Creed? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 30 dagers returrett. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) 30 dagers returrett. Men jeg kan ikke bare avbestille på siden deres og få pengene tilbake på konto? Jaja, sendte dem en mail om det, så får se hvordan det går. Er uansett veldig skuffet over det jeg har sett og lest om dette spillet i dag. Endret 13. november 2007 av qweac Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Gå heller for Uncharted ! Det kommer garantert til å eie. Men for all del Ratchet er bra det også. Lenke til kommentar
Diezen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Haha... Skal no prøve det ihvertfall først, alle har sin egen smak. For min del kommer det ihvertfall til å bli årets spill. Har det på følelsen, passer perfekt for det æ er ute etter. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Gamespot Gamespot review Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 For min del kommer det ihvertfall til å bli årets spill. Har det på følelsen, passer perfekt for det æ er ute etter. Indeed... Hos meg popper det ned i postkassa i morgen Lenke til kommentar
jvik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Les flere reviews før du eventuelt bestemmer deg om du skal avbestille spillet til PS3. Her er en liten quote fra GameSpot: There are few differences between the Xbox 360 and PlayStation 3 versions. PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash. But regardless of which platform you go with, you'll have an amazing and unforgettable game. Assassin's Creed is the kind of game you tell your friends about, and one that should be in your collection. Altså BEDRE framrate på PS3 versjonen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Gamespot Gamespot review Make no mistake: Assassin's Creed is one of the best efforts of the year and a must-own game for Xbox 360 and PlayStation 3 owners. Satser på at dette blir bra preorderet og betalt før en måned siden. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Gamespot Gamespot review Make no mistake: Assassin's Creed is one of the best efforts of the year and a must-own game for Xbox 360 and PlayStation 3 owners. Satser på at dette blir bra preorderet og betalt før en måned siden. Når det kommer fra gamespot så sier det litt Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash. hvis ikke det rabler for meg, står det at ps3 har en bittelitt bedre framerate... Hva skjedde plutselig, har gamespot en bedre ps3 enn IGN? Endret 13. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Haha, herregud! Blir helt satt ut av alle de forskjellige omtalene. Vet ikke helt om jeg vil ha det eller ikke. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash. når er eg forvirra..! Lenke til kommentar
Koscheck Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Enten så er det Gamespot som surrer eller så er det IGN. Tror nok IGN har rett da PS3 versjoner nesten alltid har dårligere framerate. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash. når er eg forvirra..! Haha, fantastisk. Lurer på hvem som er fanboyen. Holder en knapp på IGNs Hillary Goldstein siden han er boss for 360-seksjonen deres, og ofte er unødvendig krass mot PS3 i podcastene han deltar i. Endret 13. november 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Enten så er det Gamespot som surrer eller så er det IGN. Tror nok IGN har rett da PS3 versjoner nesten alltid har dårligere framerate. Ja, for pga noen spill har dårlig framerate, da har alle det. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Men hvorfor ville han skrive det helt på slutten da, han kan vel ikke lyge? Jeg skal definitivt ha det basert på gamespot sin review iallfall.... Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 sitter og tester det nå .. utrolig pent spill . litt mye små fiks og sette seg inn i da men.. Tror ikke jeg kommer til og angre . Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash. når er eg forvirra..! Haha, fantastisk. Lurer på hvem som er fanboyen. Holder en knapp på IGNs Hillary Goldstein siden han er boss for 360-seksjonen deres, og ofte er unødvendig krass mot PS3 i podcastene han deltar i. Ah, så det kan være en grunn til at han sa det... Hvorfor lar de en xbox 360 anmelder anmelde ps3 versjonen..? Ikke likt IGN.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå