Gå til innhold

Omtaler av Assassin's Creed

dannad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest om FPS drop på ps3, elendig A.I osv tror jeg nesten jeg angrer litt på å ha bestilt det hos absoluttspill.

Skulle kanskje gått for Ratchet & Clank isteden... Blir kanskje litt off topic, men er det noen som vet om jeg kan slette en ordre jeg allerede har betalt for? Eventuelt sendt mail og spurt om de kunne sendt meg et annet spill istedenfor Creed?

Lenke til kommentar
30 dagers returrett.

Men jeg kan ikke bare avbestille på siden deres og få pengene tilbake på konto?

Jaja, sendte dem en mail om det, så får se hvordan det går. Er uansett veldig skuffet over det jeg har sett og lest om dette spillet i dag.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Les flere reviews før du eventuelt bestemmer deg om du skal avbestille spillet til PS3. Her er en liten quote fra GameSpot:

There are few differences between the Xbox 360 and PlayStation 3 versions. PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash. But regardless of which platform you go with, you'll have an amazing and unforgettable game. Assassin's Creed is the kind of game you tell your friends about, and one that should be in your collection.

Altså BEDRE framrate på PS3 versjonen.

Lenke til kommentar
PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash.

hvis ikke det rabler for meg, står det at ps3 har en bittelitt bedre framerate... Hva skjedde plutselig, har gamespot en bedre ps3 enn IGN? :p

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar
PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash.

når er eg forvirra..!

Haha, fantastisk. Lurer på hvem som er fanboyen. Holder en knapp på IGNs Hillary Goldstein siden han er boss for 360-seksjonen deres, og ofte er unødvendig krass mot PS3 i podcastene han deltar i.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

når er eg forvirra..!

Haha, fantastisk. Lurer på hvem som er fanboyen. Holder en knapp på IGNs Hillary Goldstein siden han er boss for 360-seksjonen deres, og ofte er unødvendig krass mot PS3 i podcastene han deltar i.

Ah, så det kan være en grunn til at han sa det... Hvorfor lar de en xbox 360 anmelder anmelde ps3 versjonen..? Ikke likt IGN....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...