UrgeLoL Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bilder fra Ps3 versjonen! Og det ser meget meget bra ut Eiere av Ps3 versjonen melder ikke om framerate problemer heller. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Spillet ser jo helt sykt ut! Gleder meg som bare det, får det til og med på julaften og all ting. (får det i julegave) Kunne ikke vært bedre timing. Endret 13. november 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 GameSpot 9.5 IGN 9.8 Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) GameSpot 9.5IGN 9.8 Ign er bare press score, de har ikke ratet det selv, ikke gamespot heller... Endret 13. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 GameSpot 9.5IGN 9.8 Ign er bare press score, de har ikke ratet det selv, ikke gamespot heller... Hva vil det si? "Press Score".. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Dem legger sammen karakterene fra diverse reviews og resultatet du ser her er gjennomsnitskarakteren. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Derfor jeg har lagt merke til at IGN ALLTID har høy score... Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det sier jo ikke noe verre om spillet at gjennomsnittskarakterene er så høye da. Bedre at ti mennesker mener spiller fortjener en 9.5, enn at en person mener det. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det sier jo ikke noe verre om spillet at gjennomsnittskarakterene er så høye da. Bedre at ti mennesker mener spiller fortjener en 9.5, enn at en person mener det. Men det er alle sider som er like flinke til å trekke score på spill. Altså, de overser de nagative sidene. Feks å gi Crysis 10/10, som mange sider har gjort, er imo latterlig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Derfor jeg har lagt merke til at IGN ALLTID har høy score... Det blir jo som å starte www.blablabla.com, legge sammen karakterene i førsteposten her. IGN leverer reviews med karakterer fra flere andre sider. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det er ikke det jeg mener! Jeg mener at de ofte gir spillet høyere score enn de hinter til i teksten, noe jeg har reagert på. Men dette forklares jo her. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 ah, skjønner hva du mener Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det er da ikke karakterer fra rundt på nettet de gir gjennomsnittet fra, men de forskjellige spillannmelderne som jobber hos IGN, noe som vil si at det egentlig ikke bør ha mer eller mindre å si enn om kun en person tok å scoret. Synes måten de gjør det på der er like bra om ikke bedre enn hva bare en person mener.. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Bleeerg! Jeg har jo ikke rukket å spille lenger enn demoen i Ratchet&Clank og har fortsatt ikke tatt han derre raven king i Heavenly Sword... Nå tror jeg PS3 kan ta en liten bra-spill-pause. [edit] Ok da, det er vel uansett positivt med mange gode spill [/edit] Endret 13. november 2007 av Defekt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tenk på oss som sitter heilgardert denne generasjonen Er stor fare for at min sosiale omkrets den neste mnd. blir krympet inn mot Wii,PS3 og 360 med visse åpninger for kontakt med dama i ny og ne Lenke til kommentar
praystation Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Gametrailers gir AC 9.1 1UP gir 7.0 Endret 13. november 2007 av praystation Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Usj, absoluttspill har ikke behandlet ordren min engang. Hadde håpet de skulle sende det i dag jeg... Noen som har fått det sendt i dag? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Usj, absoluttspill har ikke behandlet ordren min engang. Hadde håpet de skulle sende det i dag jeg... Noen som har fått det sendt i dag? Platekompaniet sendte mitt idag! Forresten... Jeg har ørtenfjørten spill å gå gjennom ennå. I can't take it anymore! Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Platekompaniet sendte mitt idag! Forresten... Jeg har ørtenfjørten spill å gå gjennom ennå. I can't take it anymore! Seriøst er det sendt? Noen som har bestillt fra cdon som har fått det sendt? Jeg har fått delvis levert på ordren min hos cdon som er uncharted og ac, når jeg trykker på ordren så viser den at uncharted er sendt, det kan umulig stemme, så det må være ac som er på vei! Endret 13. november 2007 av Aafloey Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 bestilte sent igår kveld på absoluttspill, og det har blitt sendt idag. weee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå