Leon83 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvordan bare seg jeg meg rundt uten å bruke ørneblikket? Har du virkelig ikke klart å finne ut det? Det er da ikke sååå mange knapper på PS-kontrollen heller da. Svaret er den høyre joysticken (R3) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nah, tenkte mer på uten deg selv. Gjennom øynene. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Trykke på L3 tror jeg kanskje. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Trekant viss du skal se gjennom Eagle saken. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 FILM Hehehe, sykt vittig film Rude altair Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Etter å ha prøvd Assassin's Creed endel mer har jeg kommet fram til at dette er en av de største skuffelsene jeg har spilt. Mer ensformig og forutsigbart gameplay har jeg ikke prøvd på lenge! 5/10 fra meg. Skal garantert kvitte meg med det så raskt jeg finner noen som vil ha det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Etter å ha prøvd Assassin's Creed endel mer har jeg kommet fram til at dette er en av de største skuffelsene jeg har spilt. Mer ensformig og forutsigbart gameplay har jeg ikke prøvd på lenge! 5/10 fra meg. Skal garantert kvitte meg med det så raskt jeg finner noen som vil ha det. Hvis du betaler porto er det bare å sende til meg, du skal slippe å betale gebyr for at jeg tar det over til og med! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Etter å ha prøvd Assassin's Creed endel mer har jeg kommet fram til at dette er en av de største skuffelsene jeg har spilt. Mer ensformig og forutsigbart gameplay har jeg ikke prøvd på lenge! 5/10 fra meg. Skal garantert kvitte meg med det så raskt jeg finner noen som vil ha det. Hvis du betaler porto er det bare å sende til meg, du skal slippe å betale gebyr for at jeg tar det over til og med! Hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå