Coffey Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nekter å tro at det ikke hakker til noen av dere. Blir for dumt ettersom alle spiller på samme hardware. Har ihvertfall ikke merket noe her. Går smooth Kan det ha noe med TVn å gjøre? Har en Sony D3000 Nei, det kan ikke ha noe med TVen å gjøre. Kanskje du rett og slett ikke ser forskjell på 60 og 10fps? Værsåsnill. Hvem gjør ikke det? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nekter å tro at det ikke hakker til noen av dere. Blir for dumt ettersom alle spiller på samme hardware. er bare folk som ikke legger merke til det! så enkelt, fordi de nyter spillet der og da, er ikke alle som tenker på grafikk og fin flyt serru Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Nekter å tro at det ikke hakker til noen av dere. Blir for dumt ettersom alle spiller på samme hardware. Har ihvertfall ikke merket noe her. Går smooth Kan det ha noe med TVn å gjøre? Har en Sony D3000 Nei, det kan ikke ha noe med TVen å gjøre. Kanskje du rett og slett ikke ser forskjell på 60 og 10fps? Værsåsnill. Hvem gjør ikke det? Nei, si det. Selv om det kanskje var satt litt på spissen, så var poenget mitt at ikke alle legger merke til lav fps like godt. Har opplevd mange som ikke har merket kjempelav fps i spill. Når folk her sier at Assassins Creed kjører helt glatt til dem, så begynner jeg å lure på om ikke de hører til den gruppen. Altså, hvorfor skulle det gå bedre hos dem enn hos meg? TV har jo ikke noe å si. Regner med alle her inne i Sony delen av forumet spiller på PS3. Med mindre de har en annen utgave av spillet enn det jeg har kan jeg virkelig ikke se hvorfor det skulle kjøre bedre hos dem enn det gjør hos meg, og alle de andre som har sagt at spillet kjører i lav fps. Syns dere at det går smooth, så er jo det fint for dere, men jeg nekter å tro at det i realiteten kjører på det gamere flest ville kalt glatt. EDIT: Akrabra: Stemmer nok det. Prøver ikke å tenke over flyten jeg heller, men klarer ikke la være å legge merke til det når fpsen er som en jojo. Endret 18. november 2007 av qweac Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vi får håpe på en update da Men er enig, alle har samme specs, så hvorfor annerledes? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vi får håpe på en update da Men er enig, alle har samme specs, så hvorfor annerledes? Ja, det hadde vært kos... Har hørt at de brukte 4 år på spillet. Når de ikke har fått fpsen bedre enn dette på den tiden, så er vel en eventuell update som fikser dette langt frem i tid. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vi får håpe på en update da Men er enig, alle har samme specs, så hvorfor annerledes? Ja, det hadde vært kos... Har hørt at de brukte 4 år på spillet. Når de ikke har fått fpsen bedre enn dette på den tiden, så er vel en eventuell update som fikser dette langt frem i tid. Ja aaaaaass. Det + en lang rekke bugs. Men, OT, hvorfor er skrift og slikt så utydelig på uHD tv'er? Burde det ikke vært optimalisert? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Har spilt litt mer nå. man blir ganske hekta. hehe Endret 18. november 2007 av klikko Lenke til kommentar
myrlas Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 JEg har et spørsmål til dere som har spilt litt. Disse informerene som man skal gjøre småoppdrag for for å få info. Hvordan oppretter man kontakt med dem? Jeg står rett foran nesa deres, men der skjer ikke en dritt. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 JEg har et spørsmål til dere som har spilt litt. Disse informerene som man skal gjøre småoppdrag for for å få info. Hvordan oppretter man kontakt med dem? Jeg står rett foran nesa deres, men der skjer ikke en dritt. "Sikt" på dem og trykk L1 Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Men, OT, hvorfor er skrift og slikt så utydelig på uHD tv'er? Burde det ikke vært optimalisert? Går ut ifra at du bruker den gule kompositt-kabelen som fulgte med? Skriften i spillet blir mye skarpere med s-video eller komponent-kabel. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Men, OT, hvorfor er skrift og slikt så utydelig på uHD tv'er? Burde det ikke vært optimalisert? Går ut ifra at du bruker den gule kompositt-kabelen som fulgte med? Skriften i spillet blir mye skarpere med s-video eller komponent-kabel. Og hva er disse ?^^, Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Og hva er disse ?^^, Playstation s-video-kabel: http://media.gonext.name/01/global/2115/308500.jpg Playstation komponent-kabel: http://www.genkidenki.com/catalog/images/component-cable.jpg (1 plugg per fargekanal (RGB), og 2 plugger for lyd (left/right). Komponent: Best S-video: Bedre Kompositt: Dårligst Hvis du ikke har planer om å kjøpe HD-TV i nærmeste fremtid så kan s-video eller komponent være en god investering som gir mye bedre bilde på CRT-TV, hvis TV'en støtter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Nå er vel ikke s-video særlig utbredt i europa da vi har SCART i stedet, som gir bedre kvalitet enn s-video om jeg har forsått det riktig.... Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Nå er vel ikke s-video særlig utbredt i europa da vi har SCART i stedet, som gir bedre kvalitet enn s-video om jeg har forsått det riktig.... Ja, men hvis TV'en ikke støtter RGB så blir signalene slått sammen og man får dermed kompositt-kvalitet. Og hvis TV'en ikke støtter s-video (mangel på Yc-modus) (f,eks bruk av scart-adapter med s-video-inngang) så blir bildet svart/hvitt, noe mange forøvrig har opplevd med TV-out fra PC'ens skjermkort. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tro om det blir bedre framrate på PC versjonen hvis man har en high end PC . Tenkt å kjøpe PC til jula . Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er jo så mye annet som spiller inn om det er god/dårlig flyt på PC, som drivere,aplikasjoner i bakgrunnen etc. ikkje minste selve optimaliseringen opp i mot hardware. Forhåpentligvis svarer de ekstra månedene med ventid seg Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Syns ikke det er så mye slowdown på ps3 jeg. Selvfølgelig litt. men ikke på langt nær like mye som på skate . Syns kanskje det er litt repetetivt, men ganske morro også. Har et lite problem however, netopp drept andre fyren og skulle fast forwarde for å komme tilbake til "sjefen", men det hang seg i loadinga her, så måtte restarte ps3. Når jeg startet opp igjen var jeg fortsatt i jerusalem og finner ingen måte å fast forwarde igjen. Har ikke lyst til å ri hele veien. . noen måte å ta fastforward og hoppe "manuelt"?. Hvis dere skjønner hva jeg mener....?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Nå er vel ikke s-video særlig utbredt i europa da vi har SCART i stedet, som gir bedre kvalitet enn s-video om jeg har forsått det riktig.... Ja, men hvis TV'en ikke støtter RGB så blir signalene slått sammen og man får dermed kompositt-kvalitet. Og hvis TV'en ikke støtter s-video (mangel på Yc-modus) (f,eks bruk av scart-adapter med s-video-inngang) så blir bildet svart/hvitt, noe mange forøvrig har opplevd med TV-out fra PC'ens skjermkort. "Alle" nyere tv'er støtter RBG. Saken var jo at du anbefaler s-video, når det er enda mindre utbredt enn SCART/RBG... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvordan bare seg jeg meg rundt uten å bruke ørneblikket? Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 "Alle" nyere tv'er støtter RBG. Saken var jo at du anbefaler s-video, når det er enda mindre utbredt enn SCART/RBG... Det er mange små billig-TVer som ikke har komponent (RGB) eller s-video, vil jeg påstå. Hvis det da ikke har endret seg drastisk det siste året. Jeg har ikke anbefalt s-video fremfor SCART/komponent/RGB. Det jeg anbefalte var s-video og scart fremfor kompositt. Det du sier i ditt forrige innlegg om at s-video ikke er så utbredt i Europa skjønner jeg ikke helt. Det er alltid ønskelig å ha en s-video-inngang på TVen. Nesten alle skjermkort bruker s-video som TV-utgang f,eks. Du mener nok at det generellt sett ikke er vanlig å bruke s-video som "hoved-tilkobling" til TV'en? Det er isåfall sant. Jeg kunne igrunn ha latt være å nevne Playstation-s-video-kabelen, fordi TV'er med s-video som regel har RGB uansett. Jeg tenkte det var greit å nevne alle tilkoblingsmuligheter for CRT-TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå