Akrabra Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 bare logg av playstation network når du spiller ,mitt har hengt seg sånn 3 ganger iløpet av 15 timer. jeg er ferdig med spillet forresten, å jeg tror de fleste stilte så jævla store krav til det her pga hypen..=) men alt i alt gir jeg det 9/10 , shit fun alt i alt og spillet er hva du gjør det til.=) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Skulle velge mellom å kjøpe Assassins Creed og Ratchet & Clank her om dagen. Ble Assassins Creed. I dag kjøpte jeg meg også Ratchet & Clank. Det sier sitt... Assassins Creed ser pent ut, men er ensformig, hakkete og gir en falsk følelse av frihet. Kommer nok til å prøve det mer, men er virkelig skuffet! Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tror du får mer igjen for Ratchet & Clank. Utrolig misfornøyd med Assassin's Creed. Glad jeg ikke har brukt penger på noe slikt. Blir for ensformig, selv om settingen rundt det er spennende. Skulle bare ønske de lyktes. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tror du får mer igjen for Ratchet & Clank. Utrolig misfornøyd med Assassin's Creed. Glad jeg ikke har brukt penger på noe slikt. Blir for ensformig, selv om settingen rundt det er spennende. Skulle bare ønske de lyktes. Har allerede fått mer igjen for det etter ett par timers spilling... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hmm, virker som et elsk eller hat spill dette. Hører så utrolig mye positivt om AC fra venner. Gleder meg til å teste på mandag, håper jeg ikke blir skuffet. Men på en annen side, da rekker jeg å bli ferdig med MP3:Corruption Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Er i Jerusalem akkurat nå, og fy fadern for en dårlig framerate. Håper de lager en opppdatering snart. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvordan er været der nede? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvordan er været der nede? hehe.. sol, lett skya og ca 30 grader i skyggen.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tåke overalt på bakken av en eller annen grunn. Tror ikke de bruker sokker i denne delen av byen. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 liker det spesielle teamet dei prøver og få fram i dei forsjellige byene..men eg trur att acre gjore det beste første inntrykket...masse døde folk ved inngangen..råtne trær og grå stemning...mens damascus virker som ein handelsby..mykje gateselgere og rike folk.. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Da har jeg kjøpt spillet. Har ikke fått spillt så veldig mye, men gøy så langt Synd med frameraten som ikke er helt på topp. Det ødelegger litt, men ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det er forøvrig trykkfeil på kover/plate ang Dolby Pro Logic II - jeg har verifisert at det er Dolby Digital 5.1 EX. MEN: En pest på personen sitt hus som mente det var en glimrende ide å dra inn sci-fi-tjafset i story'en! Trodde de et spill med "location Midt-østen" ville skremme vekk folk?! Det var til og med en advarsel i starten at "...spillet var laget av folk med alle typer religiøse og kulturelle bakgrunner..." Geeez... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Prøvde AC idag. Tror jeg venter med det videre inntil jeg får HD tv og surround. Dette var flaut . Lenke til kommentar
Diezen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har det no ihvertfall meget morro Ingen hakking eller lignende. Storslagent spill etter min mening! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nekter å tro at det ikke hakker til noen av dere. Blir for dumt ettersom alle spiller på samme hardware. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nekter å tro at det ikke hakker til noen av dere. Blir for dumt ettersom alle spiller på samme hardware. Jeg merket lav frame hele veien, håper det bedrer seg med ny tv. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nekter å tro at det ikke hakker til noen av dere. Blir for dumt ettersom alle spiller på samme hardware. Jeg merket lav frame hele veien, håper det bedrer seg med ny tv. ? javel.. hvorfor skulle det bli bedre med ny tv? Lenke til kommentar
Diezen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nekter å tro at det ikke hakker til noen av dere. Blir for dumt ettersom alle spiller på samme hardware. Har ihvertfall ikke merket noe her. Går smooth Kan det ha noe med TVn å gjøre? Har en Sony D3000 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nekter å tro at det ikke hakker til noen av dere. Blir for dumt ettersom alle spiller på samme hardware. Jeg merket lav frame hele veien, håper det bedrer seg med ny tv. ? javel.. hvorfor skulle det bli bedre med ny tv? Er visst noe med forskjellen på HD og normal, noe med oppløsninga. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Nekter å tro at det ikke hakker til noen av dere. Blir for dumt ettersom alle spiller på samme hardware. Har ihvertfall ikke merket noe her. Går smooth Kan det ha noe med TVn å gjøre? Har en Sony D3000 Nei, det kan ikke ha noe med TVen å gjøre. Kanskje du rett og slett ikke ser forskjell på 60 og 10fps? Endret 18. november 2007 av qweac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå