Gå til innhold

Omtaler av Assassin's Creed

dannad

Anbefalte innlegg

bare logg av playstation network når du spiller ,mitt har hengt seg sånn 3 ganger iløpet av 15 timer. jeg er ferdig med spillet forresten, å jeg tror de fleste stilte så jævla store krav til det her pga hypen..=) men alt i alt gir jeg det 9/10 , shit fun alt i alt og spillet er hva du gjør det til.=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle velge mellom å kjøpe Assassins Creed og Ratchet & Clank her om dagen. Ble Assassins Creed. I dag kjøpte jeg meg også Ratchet & Clank. Det sier sitt... Assassins Creed ser pent ut, men er ensformig, hakkete og gir en falsk følelse av frihet. Kommer nok til å prøve det mer, men er virkelig skuffet!

Lenke til kommentar
Tror du får mer igjen for Ratchet & Clank. Utrolig misfornøyd med Assassin's Creed. Glad jeg ikke har brukt penger på noe slikt. Blir for ensformig, selv om settingen rundt det er spennende. Skulle bare ønske de lyktes.

Har allerede fått mer igjen for det etter ett par timers spilling...

Lenke til kommentar

Det er forøvrig trykkfeil på kover/plate ang Dolby Pro Logic II - jeg har verifisert at det er Dolby Digital 5.1 EX.

MEN: En pest på personen sitt hus som mente det var en glimrende ide å dra inn

sci-fi-tjafset

i story'en! Trodde de et spill med "location Midt-østen" ville skremme vekk folk?! Det var til og med en advarsel i starten at "...spillet var laget av folk med alle typer religiøse og kulturelle bakgrunner..."

Geeez...

Lenke til kommentar
Nekter å tro at det ikke hakker til noen av dere. Blir for dumt ettersom alle spiller på samme hardware.

Jeg merket lav frame hele veien, håper det bedrer seg med ny tv.

? javel.. hvorfor skulle det bli bedre med ny tv?

Er visst noe med forskjellen på HD og normal, noe med oppløsninga.

Lenke til kommentar
Nekter å tro at det ikke hakker til noen av dere. Blir for dumt ettersom alle spiller på samme hardware.

Har ihvertfall ikke merket noe her. Går smooth :)

Kan det ha noe med TVn å gjøre? Har en Sony D3000

Nei, det kan ikke ha noe med TVen å gjøre. Kanskje du rett og slett ikke ser forskjell på 60 og 10fps?

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...