Janerikn Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 For ett spill! Eg starta å spille kl 15.30 idag og avslutta nettop. Har drept 2 av de folka man skal drepe. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Postet dette i en annen tråd også, men virker som om denne er mer aktiv. Vet ikke helt hva jeg synes om spillet jeg. Har det på ps3 og har drept 2 av de 9 nå. Det er jo kult med de store byene, den fine grafikken, konseptet osv., men jeg er litt bekymret for fortsettelsen. Skal jeg komme til ny by, oppsøke guildtingen, hjelpe folk som har blitt beskyldt for tyveri, pickpockete folk jeg ikke aner hvorfor jeg gjør det på og banke informasjon utav folk jeg ikke vet hvorfor jeg gjør det på hver gang jeg kommer til en by? Og hva skjer med de teite plassene man må bruke for å miste fiendene. Ja, setter jeg meg på en benk finner de meg ikke, men dersom jeg løper i gatene uten å ha gjort noe, ja da, da må de drepe meg... Hvorfor kan jeg ikke bare gjemme meg lenge nok? Snike langs vegger i Snake (mgs) stil for så å miste dem? Nei, håper virkelig det er mye mer med dette enn det jeg nå er litt redd for at det skal være. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 AI'en og systemet rundt er litt smårart, helt enig i det. Hvorfor har jeg ikke lov til å ride i full faen på en hest? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fordi soldatene blir skeptiske og vil stoppe deg. Lenke til kommentar
fjellpower Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Herligt spill! Får litt lav FPS når eg beveger meg i store åpne områder men ellers var det verdt penga =D Lenke til kommentar
myrlas Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg spilte i går, og frydet meg igjennom to oppdrag. vi får se om det blir litt stereotypt etter hvert, men tingen er jo at man bestemmer litt selv hvilken approach man ønsker å bruke. Dermed blir det litt for lettvint å skylde på spillet og si at det er for ensformig. Og jeg innrømmer lett at jeg måtte forsøke flere ganger med forskjellige innfallsmetoder før jeg fikk has på han nr. 2 Det blir mer spilling i dag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 BESTILT PÅ ABSOLUTT SPILL! :D Noen anelse om når jeg burde forvente å få det? Lørdag? Spillet blei sendt tirsdag, fikk det på onsdag fra AS Bor på vestlandet da. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg spilte i går, og frydet meg igjennom to oppdrag. vi får se om det blir litt stereotypt etter hvert, men tingen er jo at man bestemmer litt selv hvilken approach man ønsker å bruke. Dermed blir det litt for lettvint å skylde på spillet og si at det er for ensformig. Og jeg innrømmer lett at jeg måtte forsøke flere ganger med forskjellige innfallsmetoder før jeg fikk has på han nr. 2 Det blir mer spilling i dag. Ja, man bestemmer til en viss grad hvilken approach man ønsker å bruke, men hva er forskjellen på de da? Om man løper sør eller nord etter å ha drept? Om man dreper med kniv eller med sverd? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er det noen andre sitt spill som klikker ofte? Mitt har klikket ca 10 ganger, har hatt det siden torsdag..... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 3 ganger har det fucka seg, engang ville det ikke loade byen og andre ganger bare hang det seg når jeg plukka opp flagg:o Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 3. gang det klikka til meg også nå, midt i loadingscreenen hvor man kan styre charen, den ble liksom aldri ferdig Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 3 ganger har det fucka seg, engang ville det ikke loade byen og andre ganger bare hang det seg når jeg plukka opp flagg:o Samme her, virker som spillet er litt rushed Er egentlig litt skuffet over spillet, tror nok Uncharted blir bedre for min del. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hmm det var jo snodig siden har ikke kræsja enda til meg, folk snakker jo også om framerate problemer som jeg også ikke har opplevd. WTF som skjer da. Men nå mener jo folk at Vista er tregere enn XP og at de spiller DX10 på XP så alt er vel mulig >_< Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Må si jeg ble skikkelig skuffet, nå når jeg hørte at det er lav fps Hvor ille er det egentlig? Like ille som i Splinter Cell eller spiderman3? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 JEG ER IMPONERT! Bestilte spillet halv ti på torsdag, sitter med det i fanget nå ! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Må si jeg ble skikkelig skuffet, nå når jeg hørte at det er lav fps Hvor ille er det egentlig? Like ille som i Splinter Cell eller spiderman3? den er ikke ille i det hele tatt, kan merke litt dropp når du fighter sånn 10 stykk eller noe:P Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Må si jeg ble skikkelig skuffet, nå når jeg hørte at det er lav fps Hvor ille er det egentlig? Like ille som i Splinter Cell eller spiderman3? den er ikke ille i det hele tatt, kan merke litt dropp når du fighter sånn 10 stykk eller noe:P Okei Da kjøper jeg det da. Jeg overlevde jo framedropsene i skate, så da burde dette gå. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Må si jeg ble skikkelig skuffet, nå når jeg hørte at det er lav fps Hvor ille er det egentlig? Like ille som i Splinter Cell eller spiderman3? den er ikke ille i det hele tatt, kan merke litt dropp når du fighter sånn 10 stykk eller noe:P Okei Da kjøper jeg det da. Jeg overlevde jo framedropsene i skate, så da burde dette gå. Den er ille! Jeg kan merke lav fps kanskje 1/3 av spilletiden. Når man blir jaget av endel folk blir fpsen kjempelav. Utålelig lav! Lenke til kommentar
klikko Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) har som alle andre sittet med disse syke forventningene til spillet og har spilt det nå noen timer. Er skuffet, som folk sier er det UTROLIG ensformig. man gjør det samme hele tiden. Jeg har gleda meg skikkelig til spillet og har prøvd så hardt å like det, men jeg synes det er kjedelig. Er ikke meningen å hate men det kunne vært så mye bedre. Har heldigvis ikke kjøpt det. Endret 18. november 2007 av klikko Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Jeg er også skuffet over spillet! Spillingen er kjekk nok, men repetiv... Men det er ikke jeg ergrer meg mest over, det er at det henger seg! FY FAEN, jeg blir gal! Orker ikke spille mere tror jeg, før det er fikset. Blir så jævlig frustrert! Men jeg har lest på de offisielle AC forumene at alle de som sliter har 2.00 FW, men leser på N4G at FW2.01 er rett rundt hjørnet, så da regner jeg med problemene er borte, og at jeg kan fortsette å prøve å kose meg med Assassins Creed. Endret 17. november 2007 av Lommiss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå