Shalashaska Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Er for tiden på utkikk etter et nytt stereoanlegg og trenger derfor noen tips som jeg håper jeg kan få her. Prisen må nok dessverre være litt studentvennlig så jeg kan ikke gi mer enn 4500kr for anlegget. Skal brukes som stueanlegg i et rom på ca 20kvm. Har fra før Tannoy Mercury MX1 (stativ/hylle) høyttalere som jeg har planlagt å bruke sammen med det nye anlegget. Trenger ny forsterker og cdspiller så fant vel ut at jeg ville kjøpe Cambridge 340ASE forsterker og Cambridge 340C cdspiller. Trodde jeg kunne få dette anlegget for 3300kr på Hifi-klubben men viste seg at det gjalt den tidligere forsterkeren 340A(ikke SE) som var gått ut av produksjon. Noen spørsmål: -Er Cambridge å anbefale som et bra stueanlegg? -Vil jeg kunne merke stor forskjell på lydkvaliteten ved mellom 540 og 340 serien til Cambridge (med mine høyttalere)? Kan kjøpe Cambridge 540A og 540C som pakke for 4300, mens jeg må kjøpe 340SE og 340C seperat til 2000 per stk. -Er det andre gode løsninger som kan anbefales i denne prisklassen? Håper på noen gode svar på spørsmålene mine og eventuelt andre tips! (Edit: Fått svar på spørsmålet om høyttalerne mine så kutter ned på innlegget så det blir litt mindre å lese ) Endret 14. november 2007 av Shalashaska Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 MX serien er vel den gamle versonen av Fusion. Fusion 1 har fått masse skryt i forhold til prisen så det er ikke dårlige høyttalere. Men du har en PM Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 GnoMiz da,driver du med salg gjennom forumet eller? Luring Hvis det er riktig at MX er en gjenganger av Fusion er det bare å holde seg til disse og kombinere med Cambridge,er da ikke noe verre enn at du kjøper nye hvis du ikke blir fornøyd. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 GnoMiz da,driver du med salg gjennom forumet eller? Luring Jepp har jo noe for salg atm Men ontopic vet ikke hvordan det vil passe sammen med cambridge, men tviler på at det er en real bom. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kjøpe brukt er mitt råd, Primare A20 sammen med en grei cdspiller burde gå for rundt 4500,- Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kjøpe brukt er mitt råd, Primare A20 sammen med en grei cdspiller burde gå for rundt 4500,- Han var ikke interessert i å kjøpe brukt dessverre. (sendte han en PM med det jeg skal selge) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kjøpe brukt er mitt råd, Primare A20 sammen med en grei cdspiller burde gå for rundt 4500,- Han var ikke interessert i å kjøpe brukt dessverre. (sendte han en PM med det jeg skal selge) trist, primare A20 + grei cdspiller låter 10 ganger bedre enn alt annet nytt junk du får til 4500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå