SPiLL Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) For de som har ikke skal spille Gears of War på PC, men har lyst å se hva PC versjonen fikk ekstra så ta en titt her. Ikke se disse filmene om du har planer å spille gjennom PC versjonen. This is a shortened version of the new PC content. I tried to capture all of the new storyline scenes and Brumak sequences. There is quite a bit more to the new PC content, this is ONLY a summary. Endret 12. november 2007 av VistaGames Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hehe, artig med litt mer content... ikke nok til å få meg til å runne spillet igjen, og i alle fall ikke til å kjøpe det igjen til en annen platform. Men uten tvil er det mange som kun holder seg til PC som burde juble over å endelig få spille en slik perle Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Spilt gjennom Xbox 360 versjonen, var litt skeptisk at det skulle bli kjedelig å spille det igjen på PC. Der tok jeg feil. PC versjonen er en inner tier hos meg. Kontrollene sitter og det hele er vakkert Endret 12. november 2007 av VistaGames Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå