Queudrue Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ingen grunn til å gå til innkjøp av ny sykkel og lærtrikot. I MotoGP’07 kan du oppleve følelsen av stiv nakke og sår bak for en langt billigere penge. Les mer Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kanskje noe for meg? Har råd til sykkel i virkeligheten, men vil ikke kjøpe enda, kommer garantert til å kjøre meg ihjel. Dette så tøft ut. Aldri prøvd et motorsykkel spill før Lenke til kommentar
webma Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Et ganske bra spill, så lenge det varer. dessverre så blir en ganske fort lei.... Variasjonene er for liten til at min interesse holdes oppe ialefall, nå støver det bare ned i hylla intill videre. Lenke til kommentar
NAX228 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Syns det er utrolig at det refereres til Gran Turismo og PGR4 i denne omtalen. Og er det det man skal se til når du nevner "nermeste konkurent"? PGR4 er jo arcade, og kan ikke sammenlignes på noen som helst måte. At det ikke er dratt paraleller til Turist Trophy som til nå har vært det absolut beste innen MC simulator, er for meg en gåte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg