KidKox Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Når jeg installerer spill som foreksempel comanndos2 eller Colin McRae2 kommer det opp "insert disc 0 that contains the data3.cab file" men det er ingen disc 0, hva skal jeg gjøre :?: Lenke til kommentar
KidKox Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Jeg har et GeForce DDR med gamle drivere, kan det ha noe med det å gjøre trenger jeg nyere drivere? Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Et par spørsmål: -Er spillene originale? Hvis det er "backup" el. kan det være noen form for kopibeskyttelse. -Har du flere enn 1 cd-rom spiller? I såfall, bruker du en annen cd-rom spiller enn den du installerte fra? Prøv å bruke den samme du installerte fra... Jeg er ikke sikker, men vil ikke tro at geforce driverne kan ha noe med det å gjøre (men det skader ikke å prøve å bytte, man kanskje øke ytelsen litt oxo :smile: ) Hvis det er orginalspill, sjekk produsentens/spillets hjemmeside for å se om det er noen patch eller oppdatering som kan hjelpe.. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Samme problem kommer opp ved installasjon av Fifa 2002. Har en følelse av at det er en form for kopibeskyttelse, siden Fifa-cd'ene var brent (Der kom tilståelsen ) Lenke til kommentar
KidKox Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 problemet er at det er originale spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå