Kjeksmestern Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har mye mere tro på IGNs anmeldelse enn de norske avis-anmeldelsene, her virker det som det er en slags domino-effekt på terningkastet. Jeg ble ikke overrasket over 7.7/10 (ut i fra gameplay-videoer o.l.), men jeg stusset på alle 6-erne AC har fått i norske medier. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har mye mere tro på IGNs anmeldelse enn de norske avis-anmeldelsene, her virker det som det er en slags domino-effekt på terningkastet. Jeg ble ikke overrasket over 7.7/10 (ut i fra gameplay-videoer o.l.), men jeg stusset på alle 6-erne AC har fått i norske medier. Gamespot ga faktisk 9.0 Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Fra 7.7 i ign til 9 hos Gamespot Gamespots anmeldelse Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Fra 7.7 i ign til 9 hos Gamespot Gamespots anmeldelse Oppløftende! Er så fast bestemt på å kjøpe dette spillet at dårlig kritikk takler jeg ikke nå. hehe, begynnt å ta kritikken personlig. Ikke sunt, jeg vet det Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 hmm. Tror jeg kjøper PS3 versjonen. Hentet fra Gamespots anmeldelse: There are few differences between the Xbox 360 and PlayStation 3 versions. PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash. But regardless of which platform you go with, you'll have an amazing and unforgettable game. Assassin's Creed is the kind of game you tell your friends about, and one that should be in your collection. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Men hva skjer ? Hvorfor diskuterer dere reviews ? Det er da bare å spille spillet. Mario fikk 10/10 hos Gamer.no, jeg hater det intenst. Folk er forskjellig, ikke baser hva dere liker på omtaler. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Men hva skjer ? Hvorfor diskuterer dere reviews ? Det er da bare å spille spillet. Mario fikk 10/10 hos Gamer.no, jeg hater det intenst. Folk er forskjellig, ikke baser hva dere liker på omtaler. Dagens setning. Eg er totalt enig! Lenke til kommentar
Koscheck Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 hmm. Tror jeg kjøper PS3 versjonen.Hentet fra Gamespots anmeldelse: There are few differences between the Xbox 360 and PlayStation 3 versions. PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash. But regardless of which platform you go with, you'll have an amazing and unforgettable game. Assassin's Creed is the kind of game you tell your friends about, and one that should be in your collection. IGN sier det totalt motsatte, at frameraten er mye bedre på 360. Så det er en av disse sitene som er på bærtur. Tror det er Gamespot fordi andre siter som Jeuxvideo for eksempel har også sagt PS3 versjonen sliter. Jeg har mye mere tro på IGNs anmeldelse enn de norske avis-anmeldelsene, her virker det som det er en slags domino-effekt på terningkastet. Jeg ble ikke overrasket over 7.7/10 (ut i fra gameplay-videoer o.l.), men jeg stusset på alle 6-erne AC har fått i norske medier. Helt enig. Virker som litt for oppglødde norske anmeldere som fikk sjansen til å teste et spill kanskje litt tidligere enn de pleier. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har mye mere tro på IGNs anmeldelse enn de norske avis-anmeldelsene, her virker det som det er en slags domino-effekt på terningkastet. Jeg ble ikke overrasket over 7.7/10 (ut i fra gameplay-videoer o.l.), men jeg stusset på alle 6-erne AC har fått i norske medier. Vanligvis er det andre veien da, og da klager forumbrukerne her like mye... Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Syns AC har fått veldig oppløftende karakterer jeg! For noen måneder siden var det jo snakk om "årets flopp/skuffelse" osv... Gleder meg til jeg kommer hjem, og AC ligger trygt i postkassen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå