paranoide Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg er helt enig. Jeg har ikke spillt spillet, men jeg vet det er dårlig, mirite? Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Gameplayet sitter som ei kule syntes jeg, er utrolig moro å klatre rundt og utforske byene. Kampsystemet fungerer bra, så det var ikke noe problem. Det jeg liker best med spillet er den utrolig gode stemningen, man føler virkelig at man er tilstedet i midtøsten på 1100 tallet. Sandfyllte markeder med myldrende liv, flott arkitektur og musikk som virkelig setter deg i midtøsten stemningen. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Folk som bor i Stavanger kan i alle fall komme å spille det på Gamezone, på storskjerm. Bare til å spørrre mannen i kassen om han kan sette på AC Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 For de som er i besittelse a spillet, åssen eg frameraten? Mye mangel på AA? Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 http://www.it-avisen.no/sak/496257/Pur_spillglede/ It-Avisen vil også være med å trille terning, og antall øyne ble 6 der også. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nice, gleder meg til dette spillet finner veien til postkassen Et av årets spill dette! (Tror jeg da, har ikke prøvd det enda ) Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) "Bare tro oss på en ting: Dette er et spill du ikke har sett maken til, et spill som tør gjøre noe nytt, ta ordentlige sjanser, får oss til å tenke, og samtidig leverer en spillopplevelse utenom det vanlige. " - IT avisen Ting som dette gjør spillet til et garantert kjøp for meg... Endret 12. november 2007 av ReSSaA Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 For de som er i besittelse a spillet, åssen eg frameraten? Mye mangel på AA? Har ikke lagt merke til noen problemer med frameraten enda. Til tider litt mangel på AA, men jeg føler ikke at det ødelegger i noen særlig grad, spillet ser helt fantastisk ut Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Folk som bor i Stavanger kan i alle fall komme å spille det på Gamezone, på storskjerm. Bare til å spørrre mannen i kassen om han kan sette på AC Seriøst? Det skal jeg pigade gjøre Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg er helt enig. Jeg har ikke spillt spillet, men jeg vet det er dårlig, mirite? urite. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Til dei som ankar på at AS er tom for AC: Bekrefter at betalingen er i orden. Bekrefter også at det allerede ligger en kopi reservert til deg som sendes i morgen. Salget har eksplodert fullstendig etter at vi la spillet inn i systemet og at det stod at vi hadde det på lager. Samtidig lovpriser pressen spillet. Vi forventer uansett en ny ladning inn i morgen, så det er ikke noen fare for de som bestiller nå. Med vennlig hilsen Jørn-Rudi Bjerkan AbsoluttSpill.no Eg er såfall sikra, og det er det viktigaste! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 hehe...ja det var bra Gaz.. eg bestilte coll.edt for ein måned sia...så eg tipper dei har ein kopi til meg og.. har ikkje gidda og sende mail, dei har sikkert nok og gjere av AS no..hehe Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Bestilte hos Absoluttspill for et kvarter siden. Jeg gleder meg Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Dette har jeg sett frem til, men på hvilken plattfor skal jeg kjøpe det til? PS3 eller 360? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Den du liker kontrollen best på. Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ingen versoner det er bedre grafikk på eller noe? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ikke som jeg veit om hvertfall. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har bestilt både Collector's Edition og Limited Edition Birger Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 ser ut som absoluttspill har ingen AC kopier att nå...rødt kryss på lager...fekk inn ny ladning i morgon ryktes det.? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Enormt poppulært dette ble nå da Nå gleder eg meg bare enda mer her. Håper på at det kommer på Onsdag fra Absoluttspill! Endret 12. november 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå