Bendorama Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Heia. Tingen har det sånt at jeg kommer ca. til å ta toget en gang hver andre uke, og tur-retur blir det 450 ca for går under student, og 2* 450 måneden er endel penger:-P Så finnes det noe måndes kort eller år`s kort eller noe som helst som kan gjøre det biligere å reise et stykke med tog i lengden? Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Sjekk nsb.no for månedskort el. lign. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 er jo noe som heter minipris(tror jeg navnet var). er det jeg har bestilt hjem til jul. tr.heim - krsand - tur/retur - 598 spenn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Tingen har det sånt at jeg kommer ca. til å ta toget en gang hver andre uke, og tur-retur blir det 450 ca for går under student, og 2* 450 måneden er endel penger:-PSå finnes det noe måndes kort eller år`s kort eller noe som helst som kan gjøre det biligere å reise et stykke med tog i lengden? Er du absolutt nødt til å bruke det dyreste alternativet når du reiser? Har du sjekket buss eller fly? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har ikke nsb minipris. Det koster 199,- Er bare på bestemte strekninger de har minipris på, men de har vært flinke og fått meg seg mange strekninger. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har ikke nsb minipris. Det koster 199,- Er bare på bestemte strekninger de har minipris på, men de har vært flinke og fått meg seg mange strekninger. Det er begrenset med billetter til minipris og de fleste koster 299. Som med andre billigere reisemåter lønner det seg å være tidlig ute for å få de billigste billettene. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 ok. Har aldri betalt mer enn 199,- og alltid kjøpt dem på automat sånn på sparket. trodde det var fast pris og et veldig bra opplegg. Mulig jeg har dratt på riktige dager eller bare vært heldig. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Er begrenset med minstepriser ja:-/ Lenke til kommentar
jokka8 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Dette er et "tilbud", sett deg på dassen. hehe. Hvoe er det du skal reise fra og til? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Egersund-Vennesla Vennesla-Egersund Treffe dama:-D Lenke til kommentar
jokka8 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det går vel buss på denne streknignen..? Hvis ikke, så er minipris hos NSB det billigste. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Kjipt:/ Dårlig tog løsninger i norge da, og vi skal ta midler som forurenser mindre?:-S in my ass at de bryr seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå