Gå til innhold

Finnes div. "tilbud" som gjør det biliger å ta tog?

Bendorama

Anbefalte innlegg

Heia.

Tingen har det sånt at jeg kommer ca. til å ta toget en gang hver andre uke, og tur-retur blir det 450 ca for går under student, og 2* 450 måneden er endel penger:-P

Så finnes det noe måndes kort eller år`s kort eller noe som helst som kan gjøre det biligere å reise et stykke med tog i lengden?

Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tingen har det sånt at jeg kommer ca. til å ta toget en gang hver andre uke, og tur-retur blir det 450 ca for går under student, og 2* 450 måneden er endel penger:-P

Så finnes det noe måndes kort eller år`s kort eller noe som helst som kan gjøre det biligere å reise et stykke med tog i lengden?

Er du absolutt nødt til å bruke det dyreste alternativet når du reiser? Har du sjekket buss eller fly?

Lenke til kommentar
Har ikke nsb minipris. Det koster 199,- Er bare på bestemte strekninger de har minipris på, men de har vært flinke og fått meg seg mange strekninger.

Det er begrenset med billetter til minipris og de fleste koster 299. Som med andre billigere reisemåter lønner det seg å være tidlig ute for å få de billigste billettene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...