Akrabra Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Topicen sier alt:) er intressert i og høre om noen driver med warhammer her og hva de samler på Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 dreiv med orcs and goblins før har de stående et sted Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Åhhh. Warhammer var så kos, det bringer tilbake minner om sene kvelder med små grå plastikk figurer og lukten av grunningsaeorsol på boks. Dreiv å spilte orcs and goblins og The Empire. Hadde faktisk en del poeng òg, omlag 1000-2000 vil jeg tro, uten å være helt sikkert. Er en del år siden jeg spilte det (5-6år), men jammenfikk jeg lyst til å spille det nå! Bare synd jeg ikke har noen å spille med akkurat nå da jeg har flyttet til Oslo for ikke så lenge siden. Uansett måtte jeg trolig ha lært reglene på nytt siden jeg stoppet å spille under 6th edition, mens nå har vel 7th kommet? Så den nye startpakka når jeg var innom Norli; Battle of Hellfirepass eller noe i den duren. De nye night-goblinene så fete ut, men blei litt overraska over at start armèene var dverger og gobliner, alle figurene er jo forholdsvis små! Som om figurene ikke var små og detaljert nok fra før, så har de jammen laget en startpakke med spillets minste figurer! Men at de nye figurene er flotte skal GW ha. Er det noen spesielt store regelendringer fra 6. til 7. versjonen av warhammer? Lurer på om jeg skal pakke opp figurene som jeg har liggende et sted, bare for kosens skyld Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg drev med Warhammer, men sluttet. En del andre her på forumet som også gjorde det. Gammel tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hammer&st=0 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Om du bor i oslo er det bare å ta en liten tur innom GW oslo. Utrolig hjelpsom staff som kan svare på alle spørsmålene din og gi deg en gjennomgang av spillet. Kan du grunnreglene er du godt på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå