Yonaz Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Skal kjøpe meg Prosjektor, hvilken av de 2 burde jeg kjøpe? Den skal bli brukt til spesielt Xbox,Digital dekoder, Pc og Hd dvd spiller. Epson Emp-TW700 Infocus In76 Endret 12. november 2007 av Yonaz Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 jeg ville gått for den fra Epson, meget bra bilder på den prosjektoren. Jeg opplevde mere ro i bildet, i forhold til InFocusen. Jeg så regnbuer på Infocus med en gang, på Epson finnes det ikke i det hele tatt (bruker LCD, kontra DLP). Noe som er digg med Infocus er at de er ferdigkalibrert fra fabrikken, men ikke store jobben og kalibrere selv heller. Bare kjøpt DVE så er du good to go. Men for all del: http://www.avshop.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10502866 Ikke alltid handle fra komplett veitu Jeg har bare testet Epsonen på Xbox, PC og HD DVD, og det funker som bare F. Vet dog ikke hvordan den funke på Digital dekoder. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 jeg ville gått for den fra Epson, meget bra bilder på den prosjektoren. Jeg opplevde mere ro i bildet, i forhold til InFocusen. Jeg så regnbuer på Infocus med en gang, på Epson finnes det ikke i det hele tatt (bruker LCD, kontra DLP). Noe som er digg med Infocus er at de er ferdigkalibrert fra fabrikken, men ikke store jobben og kalibrere selv heller. Bare kjøpt DVE så er du good to go. Men for all del: http://www.avshop.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10502866 Ikke alltid handle fra komplett veitu Jeg har bare testet Epsonen på Xbox, PC og HD DVD, og det funker som bare F. Vet dog ikke hvordan den funke på Digital dekoder. Jeg har 20 000 til rådighet. Hvilken prosjektor bør jeg kjøpe da? Må ha lerret, surroundanlegg er gratis fra fattern Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Det spørs litt hva du skal bruke den til da. 720p fungerer meget bra i mange tilfeller, men hvis du er klar for FullHD så ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe det =) Jeg har lite peil på 1080p prosjektorer igrunn, så ta heller en titt her: http://avforum.no/forum/digitale-projektorer/ Husk: Er du plaget av fargeflimmer (regnbue-effekt), så velg LCD-prosjektor, ikke DLP Lag evt en tråd på avforum, det er mye bedre kompetanse der enn her på diskusjon! EDIT: leif Endret 12. november 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Men hvor er de billigste prosjektorene? Har forresten bestemt meg for Epson EMP-TW1000. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg er ikke helt sikker på akkurat hvor de er, men hvis du søker rundt på den linken jeg gav deg, så finner du det helt sikkert! Med tanke på hvor bra bildet er på Epson TW700, så er det sikkert konge på TW1000 =) Skriv tilbakemelding når du har fått den! Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Heh, er litt vinlepetter, jeg. Ttodde jeg hadde 19 000 på konton, men har nettop fått ungdomskort så har fått litt dilla på kortbruk, så når jeg skulle sjekke saldoen min for 1ste gang i forgårs, BOM, kun 17 000. Så jeg måtte ut på leiting igjen. Fant snart ut at en Hitachi PJ-TX300 også ville dekke mine mine behov, til 10-13 000. dessuten er enkli 19 000 litt mye. dessuten varer batteriet 5 000 timer mens det andre kun varer 3 000. Gleder meg! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Off topic: Det heter projektor, ikke prosjektor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå