Gå til innhold

Når kommer CM4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal si fra senere jeg, når jeg forhåpentligvis har fått det. Har ingen grunn til å tro at han lyver, men det KAN jo hende han har misforstått.

 

Han hevdet å ha sett det ligge på lagere siden 29 januar, så jeg satser på at det stemmer. Han er selv en diger CM-fan.

 

Gleder meg!!

 

 

 

Og du som nevnte at det "var jo Elkjøp", hva har det med saken å si egentlig?

Lenke til kommentar
Han hevdet å ha sett det ligge på lagere siden 29 januar, så jeg satser på at det stemmer. Han er selv en diger CM-fan.

Du minner meg egentlig litt om han som tidligere mente han hadde fullversjon av Doom 3, og gjennom utallige poster skjelte ut alle andre fordi de mente han tok feil. Elkjøp har ikke fullversjonen, og har heller ikke hatt den liggende siden januar. End of discussion. :-)

Lenke til kommentar
Vel...hva søren vet du om lagerstatusen til Elkjøp? Trolig like lite som meg.  :)

Tydeligvis vet jeg mer enn både deg og de som jobber på Elkjøp.

 

Har jeg skjelt ut noen her? Liker ikke å bli beskyldt for noe jeg ikke har gjort.

Jeg har da ikke sagt at du har skjelt ut noen. Jeg trekker frem et eksempler fra en tidligere hendelse, hvor en fyr (etterhvert) begynte å skjelle ut de andre fordi de mente han ikke hadde Doom 3 retail i hånda. Det var ment for å få frem et poeng.

Lenke til kommentar
Kommer ut 28. mars..

 

Men du kan forhåndsbestille det på www.akersmic.no eller www.gamesmix.no!!!

Hvor mange ganger er det nødvendig å repetere den datoen i denne tråden? Tror de fleste har fått det med seg nå, og i og med at kim_a55 kun kommer med usanne opplysninger, for å spre usikkerhet, stenges tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...