Gå til innhold

Når kommer CM4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken sesong mener du? Den engelske?  

Det finnes andre ligaer enn den engelske vettu.. 38 andre.. inkludert den NORSKE som begynner i vår en gang... :)

 

Ja. Vet da det. Men Sports Interactive er engelske. Ergo, følg den engelske sesongen. :p

 

Så du vil virkelig vente til August med å få CM4? Pga at man ska slippe å starte et år før den ENGELSKE ligaen begynte?

 

Har alltid vært SI-praksis å gi ut nye versjoner når det er KLART... samma når det er.. CM3 kom også ut på våren en gang...

Og alle spillerne som har kommet til etter sesongstarten er jo også lagt til de riktige laga, så det så. :)

Lenke til kommentar

Siden dere ikke gidder å bruke pc'ene deres, så kan jeg informere at prodisenten har ALLEREDE for LENGE siden bekreftet at release i norge er

28. feb 2003.

 

Nei, ikke noe mars pisspreik,

 

28.feb kan dere løpe til nærmeste forhandler :)

 

(dette er informasjon som er HELT unødvendig å sløse tid å spør om på forum, siden produsentene gjør den informasjon tilgjengelig på forhånd)

Lenke til kommentar
Siden dere ikke gidder å bruke pc'ene deres, så kan jeg informere at prodisenten har ALLEREDE for LENGE siden bekreftet at release i norge er  

28. feb 2003.  

 

Nei, ikke noe mars pisspreik,

 

28.feb kan dere løpe til nærmeste forhandler :)

 

(dette er informasjon som er HELT unødvendig å sløse tid å spør om på forum, siden produsentene gjør den informasjon tilgjengelig på forhånd)

 

Haha. Latterlig! :lol:

Demoen av CM4 kommer 28.Februar, sammen med Issue 2 av CM Magazine. Dine "kontakter" har tydeligvis ikke oppdatert release-lista si. :)

 

CM4 kommer en gang i mars..

 

Tro meg - jeg og mange andre har fått dette svaret fra SI selv, på forumet deres. Tror de vet bedre enn "prodisenten" som du kaller de.

Lenke til kommentar
CM4 kommer en gang i mars..

Hvor mange ganger må det sies? Det kommer 28. mars.

 

Og jeg sier en gang i mars - for det sier Miles i SI.

Når de går "gold" så vet de release-dato'en - det har de sagt mange ganger de siste ukene.

 

Så nei, 28.Mars må ikke være datoen. Men det kommer nok en gang SEINT i mars - ingen dato satt ennå da men.

 

Hvor har du fått 28.mars fra? Eidos / Ubi Soft? De setter bare en dato for å ha noe å si - inntil de får den offisielle.

 

 

Jeg gidder ikke diskutere dette frem og tilbake, for jeg vet at jeg faktisk har rett. Paster inn et svar fra Miles_SI på CM4 forumet:

 

-no, no release date has been set apart from "March".

 

http://community.sigames.com/1/OpenTopic?a...37&m=2641967516

 

 

Hej.

Lenke til kommentar
Har fått med meg at Elkjøp begynner å selge CM4 den 25 Februar jeg... Hvertfall det kameraten min har sagt. De har 10 stk innpå lager nå, og jeg skal få kjøpe et av dem!!! WOHOO! Gleder meg til i morgen, når jeg har CM4 i hånden!!!

Jaha. Trodde ikke spillet hadde gått i trykken engang. Sikker på at du ikke har blitt lurt trill rundt nå?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...