abene Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 YouTube øker opplastingsgrensen til 1 GB, og lanserer et program som laster opp flere videoer samtidig. Les mer Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Peeent.. flott, nå får vi vel se enda fler dårlige filmer fra folk som vi ikke kjenner! woho! I tillegg kan de masaker gutta legge inn lengre videoer av seg selv. For oss andre, joda flotters Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 "Youtube - now with more jihad and holy christ than ever!" Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Vil det at de øker filstørrelsen til 1 GB kunne hjelpe på bilde- og lydkvaliteten? Eller blir det kun at man kan ha lengre filmer? Slik det er nå er bilde- og lydkvaliteten nesten alltid helt elendig. Håper de kan få gjort noe med det. Det var så vidt jeg husker snakk om at de skulle gå over til h.264. Noen som vet hvordan de ligger an med dette? Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Enig med anderssb. Det er video kvaliteten som er den sotre flaskehalsen til youtube. 320*240 med såpass lav bitrate fungerer bare fint på en mobil skjerm. Lenke til kommentar
idos Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Vil det at de øker filstørrelsen til 1 GB kunne hjelpe på bilde- og lydkvaliteten? Eller blir det kun at man kan ha lengre filmer? Slik det er nå er bilde- og lydkvaliteten nesten alltid helt elendig. Håper de kan få gjort noe med det. Det var så vidt jeg husker snakk om at de skulle gå over til h.264. Noen som vet hvordan de ligger an med dette? Problemet med høy kvalitet så vil mange ikke kunne se filmen.. (uten laaaaag venting på bufring). En bitrate på over 2mbit er vel ikke ønskelig ....men det vil vel uansett være en stoooor forbedring. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Vanlige DivX releaser er jo mellom 900 og 1200kbit. Så man trenger ikke all verdens bitrate. Hvis de kunne begynt å bruke h.264 så hadde ting blitt så mye bedre umiddelbart. -C- Lenke til kommentar
O.J Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hadde vært en nyhet hvis de også hadde forbedret videokvaliteten. Har lenge ønsket å se dokumentarer i god kvalitet. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Enig med anderssb. Det er video kvaliteten som er den sotre flaskehalsen til youtube. 320*240 med såpass lav bitrate fungerer bare fint på en mobil skjerm. Stage 6 anyone? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jepp.. Stage6 banker YouTube på alle mulige måter. Ikke minst fordi det er såppas lett å laste ned videoene. -C- Lenke til kommentar
O.J Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Stage6 imponerte ja. Håper dem får opp flere dokumentarer. Film og spill-trailere er ikke akkurat vanskelig å finne på nettet. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Stage6 krever vel DivX-plugin i nettleseren, samt kodeken lokalt, gjør den ikke? Hvordan er tilgjengeligheten på dét sammenlignet med Flash 8? Jeg tror nok YouTube vil oppgradere videoene sine når neste versjon av Flash 9 slippes, som vil ha støtte for både H.264 og hardware-rendring av video. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Problemet med høy kvalitet så vil mange ikke kunne se filmen.. (uten laaaaag venting på bufring). Hmh, hvorfor? Det finnes ingen maxgrense på linjekapasitet eller størrelsen på en serverpark. And google has the funds. Greit nok at det finnes bedre kvalitet på andre sider, men man finner ikke alt man ønsker på slike sider. Og flere vil nok følge etter om google gjør det. Endret 12. november 2007 av zappy Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Zappy: Det er snakk om kapasiteten i klientenden, den er som oftest ikke så alt for høy. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Wow, det hadde jeg virkelig ikke forventet. 1GB? Dæven, kan bil knall kvalitet på filmene. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Zappy: Det er snakk om kapasiteten i klientenden, den er som oftest ikke så alt for høy. Da er jeg litt mer med, men det kan da ikke ødelegge for så utrolig mange om de økte størrelsen på filmene med usle 50% eller så. Jeg hadde foretrukket å vente på buffring for bedre kvalitet any day. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Er det noen som har fått 1GB opplastingsgrense enda? Jeg har fortsatt 10 minutter / 100MB grense på brukeren min. :\ Edit: Fant ut at man måtte bruke multi-video-uploaderen og ikke bare det vanlige web-grensesnittet. Jeg driver i hvert fall og laster opp en video på flere hundre MB nå og det ser ut til å gå greit. Endret 16. november 2007 av asbjornu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå