.Marcus Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er faktisk 10 meter fra huset mitt Bor du 10 meter fra midten av E6? Hahaha, jeg griner av latter her :!: Lenke til kommentar
Espein Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Fullt lovlig å høre på poltiradio, men det er ikke lovlig å bruke informasjonen du får. Hva er vitsen i å ha det tilgjengelig da? Er terskelen lavere for å tipse VG enn den er for å tipse Dagbladet, i og med at VG-tipserne har fått sin egen tråd? Gjorde om emnetittelen så dagbladet osv er med også Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6479220 Tipset om dette, og leverte screenshot ^^ Satt å testa det nye tv-kortet jeg hadde fått, pen timing. Fikk vel litt over 1500,- for det totalt. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Bror sendte inn dette bilde, men fikk ingenting .. Trykk her! Da burde han sende inn en mail til han som skrev artikkelen. Jeg sendte selv mail første gangen og da sa han følgende: "Jeg kan gi deg 500,- for bildet, som er vanlig honorar for bilder på VG Nett." "Men jeg trenger at du sender meg adresse, personnummer og kontonummer – så sender jeg opplysningene videre til lønningskontoret." Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er lov og selge hasj, men det er ikke lov og besitte hasj. Det er ikke lov og kjøpe prostituerte, men ingen kan bevise at de er det. Lov å selge hasj? Tror du trenger en liten reality-check... Å selge hasj er straffet langt hardere enn besittelse eller bruk. Jeg har veldig lite til overs for alle MMS-tipserne til norske tabloider, spesielt til VG. Å ta bilder som dokumenterer en viktig nyhet har jeg ingenting imot, men å ta bilder av skadde etter bilulykker og andre tragedier er bare på trynet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå